عصر بازار

برنامه‌های بانک سامان در راستای ارتقاء عملکرد شعب

عصر اعتبار- بانک سامان در راستای برنامه استراتژیک پنج ساله خود و با توجه به دستیابی به اهداف پیش‌بینی شده در حوزه خدمات بانکداری الکترونیکی، فعالیت چند شعبه را متوقف خواهد کرد.

برنامه‌های بانک سامان در راستای ارتقاء عملکرد شعب
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مدیریت بانکداری خرد اعلام کرد: با توجه به گستردگی و تنوع خدمات بانکداری الکترونیکی بانک سامان و گرایش بسیاری از مشتریان به این خدمات و همچنین افزایش هزینه‌های بانکداری شعبه‌‌محور و تجربه بانکداری نوین بین المللی در این زمینه، این بانک قصد دارد در آینده نزدیک فعالیت پنج شعبه خود را متوقف کند.

    بر اساس این گزارش، بانک سامان با جهت‌دهی مسیر سرمایه‌گذاری‌های توسعه‌ای خود در بستر بانکداری الکترونیکی و تقویت زیرساخت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و بهینه‌سازی محصولات و خدماتی همچون نت‌بانک، سامان‌یار، سامانک، تلفن‌بانک، بانکسا، سامانه ستاره 724 مربع، ارایه شارژ خودکار و آنلاین سیم‌کارت‌های اعتباری، شبکه گسترده پایانه‌های فروشگاهی در سراسر کشور و ارایه انواع کارت‌های بانکی، تلاش دارد تا ضمن کاهش هزینه‌های جاری، زمینه ارتقاء کیفی خدمات غیرحضوری را فراهم کند.

    مازیار فزونی مدیر بانکداری خرد بانک سامان گفت: در همین راستا اقدامات مربوط به توقف فعالیت شعب بانک در شهرهای یاسوج، شهرکرد، تنکابن، بیرجند و گنبد کاووس در بازه زمانی 28 فروردین تا 27 خرداد 1395 انجام می‌شود و مشتریان این شعب می‌توانند در دو ماه فرصت موجود، با مراجعه به شعبه‌ خود در این شهرها، از روند تسویه سپرده‌، بازپرداخت تسهیلات یا انتقال منابع خود به دیگر شعب بانک سامان کسب اطلاع کنند.

    فزونی تاکید کرد: با توجه به یکپارچگی خدمات بانک سامان در شعب سراسر کشور، هیچ محدودیتی برای دریافت خدمات بانکی و انتخاب شعبه‌ جدید برای مشتریان وجود نخواهد داشت و آن‌ها می‌توانند به دلخواه، شعبه‌ جدید خود را انتخاب و خدمات موردنظرشان را از آن پس مانند گذشته دریافت کنند.

    گفتنی است، علاوه بر شعب بانک در سراسر کشور، کارشناسان مرکز سامان ارتباط با شماره تلفن 6422-021 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخ‌گویی به پرسش‌ها و مشکلات مشتریان خواهند بود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی