عصر بازار

در مراسم رونمایی شعبه سرپرستی شرق کشور بیمه رازی اعلام شد:

کسب رتبه اعتبار بین المللی توسط بیمه رازی

عصر اعتبار- با حضور جمعی از مسئولان استانی و مدیران شهر مشهد و تنی چند از مدیران ارشد بیمه رازی، شعبه سرپرستی شرق کشور بیمه رازی افتتاح شد.

کسب رتبه اعتبار بین المللی توسط بیمه رازی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در آیین افتتاح این شعبه، که در راستای برنامه یکسان سازی شعب بیمه رازی از لحاط طراحی صورت گرفت، دکتر یونس مظلومی، مدیر عامل بیمه رازی در پیامی گفت: ارائه خدمت نوین بیمه ای و پرداخت خسارت ها، 24 ساعت پس از تکمیل پرونده و همچنین مقدمات اخذ رتبه از یک موسسه معتبر بین‌المللی به عنوان اولین شرکت بیمه ایرانی، برای بیمه رازی افتخار و سربلندی دارد و در راستای شعار سال 95 (اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل) بیمه رازی امیدوار است به عنوان اولین و تنها شرکت بیمه ای در ایران این رتبه را دریافت و در عرصه بین الملل حضور پویا داشته باشد.

    در راستای طرح هماهنگ سازی شعبه های بیمه رازی در تمام نقاط کشور، ساختمان جدید شعبه مشهد شرکت بیمه رازی، با 13 سال سابقه به عنوان یکی از قدیمی ترین شعبه های این شرکت روز پنجشنبه مصادف با 26 فروردین ماه افتتاح شد.

    این مراسم با حضور دکتر مظلومی مدیر عامل، جمع کثیری از مقامات و مدیران شورای شهر، فرمانداری، استانداری، شهرداری، نیروی انتظامی، صاحبان سرمایه تعدادی از مدیران ارشد بیمه رازی به همراه همکاران شعبه و نمایندگان بیمه رازی در استان خراسان رضوی در سالن همایش های هتل پردیسان و پس از آن در محل شعبه مشهد برگزار گردید.

    گفتنی است از اتفاقاتی که در حاشیه مراسم روی داد می توان به نشست دکتر مظلومی با کارگذاران استان خراسان و اعلام رضایت این گروه در صنعت بیمه از شرکت بیمه رازی و همچنین جلسه پرسش و پاسخ نمایندگان شرق ایران بیمه رازی با مدیرعامل و مدیران ارشد اشاره کرد. 

    شعبه سرپرستی شرق ایران بیمه رازی در بلوار شهید قرنی، نبش بلوار شهید موسوی قوچانی واقع است و آماده ارایه انواع خدمات بیمه‌ای به هموطنان گرامی استان خراسان می باشد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی