عصر بازار

مذاکرات همکاری میان بانک سرمایه با شرکت های ایرتویا و هلدینگ میلاد شهر

عصر اعتبار- جلسه بررسی نحوه همکاری های بانک سرمایه با شرکت های ایرتویا و هلدینگ میلاد شهر با حضور مدیران ارشد هر سه مجموعه برگزار شد.

مذاکرات همکاری میان بانک سرمایه با شرکت های ایرتویا و هلدینگ میلاد شهر
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در جلسه ای که با حضور حدادزاده، مالک شرکت ایرتویا، کریمی، مدیرعامل شرکت هلدینگ میلاد شهر، دکتر خانی، رئیس هیات مدیره و دکتر حیدرآبادی پور، مدیرعامل و عضو هیات مدیره بانک سرمایه و دیگر مدیران ارشد هر سه مجموعه برگزار شد، نحوه همکاری های مشترک مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

    شایان ذکر است از جمله موضوعات مورد بحث در این جلسه می توان به ارائه تسهیلات اعتباری به عاملان فروش شرکت ایرتویا، نصب دستگاه های کارتخوان و خودپرداز در نمایندگی های شرکت ایرتویا، افتتاح باجه اختصاصی ریالی-ارزی در شرکت های ایرتویا و هلدینگ میلاد شهر، گشایش اعتبارات اسنادی داخلی-ریالی و انجام کمپین تبلیغاتی مشترک با شرکت ایرتویا اشاره نمود.

    این گزارش در خاتمه می افزاید با آغاز به کار تیم مدیریتی جدید در اواخر سال گذشته، مذاکرات فشرده و مستمری با صاحبان صنایع و شرکت های بزرگ خدماتی و تجاری در جهت گسترش حوزه فعالیت بانک و جذب حداکثری منابع در حال انجام است و مذاکره با شرکت های ایرتویا و هلدینگ میلاد شهر نیز در همین راستا صورت پذیرفته است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی