عصر بازار

تورم سبب برنامه‌زدگی در کشور شد

عصر اعتبار- جلالپور گفت: تورم سبب بروز بیماری برنامه‌زدگی در کشور شده است بطوری که مدیران برنامه‌ها را رها کرده و اقتضائی عمل می‌کنند.

تورم سبب برنامه‌زدگی در کشور شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، محسن جلال‌پور رئیس اتاق بازرگانی ایران در اولین جلسه هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران در سال 95 گفت: سال گذشته سال سخت اقتصاد ایران بود علاوه بر اینکه نتوانستیم از رکود عبور کنیم ، به خاطر افت قیمت نفت دولت توانایی پرداخت بدهی‌های خود و پیمانکاران را نیز نداشت.

    وی در ادامه اظهار داشت:اقتصاد ایران نیازمند ثبات، امنیت و آرامش و انگیزه است و در حال حاضر نگرانی هایی در خصوص رقابت‌های جناحی و آسیب سیاسی‌کاری‌ها به بدنه اقتصاد وجود دارد.

    رئیس اتاق بازرگانی ایران در ادامه تصریح کرد: اتاق از بابت عدم اهمیت مسئولین کشوری و توسعه بخش خصوصی نیز نگران است.

    وی در ادامه اظهار داشت: از دولت انتظار می رود تا همان گونه که سرمایه‌های خود را برای توسعه بخش دولتی به کار می‌گیرد از بخش خصوصی نیز جهت توسعه و کارآفرینی حمایت‌های گسترده‌ای به عمل آورد و بخش خصوصی را در برنامه‌های اقتصادی خود ارجح قرار دهد.

    جلال پور عنوان کرد: در حال حاضر ارزیابی مدیران طبق برنامه صورت نمی‌گیرد و این امر می تواند ثبات را به مخاطره اندازد.

    وی اذعان داشت: در سال گذشته توسعه چشمگیری در بحث روابط بین‌المللی داشتیم و کشورهای مختلف برای بهره‌برداری از فرصت‌های سرمایه‌گذاری و اقتصادی در ایران پیش قدم شدند.

    رئیس اتاق بازرگانی ایران باشاره به تصویب جزییات برنامه بودجه سال 95 در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار داریم تا نگاه ویژه‌ای در تعیین تکلیف بودجه برای پرداخت بدهی‌های دولتی به بخش خصوصی و پیمانکاران شود، همچنین کاهش فشارهای مالیاتی به بنگاه‌ها و اهمیت دادن به زنده نگه داشتن بنگاه‌های خصوصی به عنوان سرمایه ملی از دیگر انتظارات بخش خصوصی به شمار می‌آید.

    وی در پایان اظهار داشت: تورم سبب بروز بیماری برنامه‌زدگی در کشور شده است بطوری که مدیران برنامه‌ها را رها کرده و اقتضائی عمل می‌کنند شاید مهمترین نیاز کشور برنامه‌زدایی باشد تا بتوان برنامه‌محور شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو