عصر بازار

رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات خبر داد:

شعار امسال ITU، کارآفرینی ICT به منظور تأثیر اجتماعی

عصر اعتبار- دکتر فرنقی‌زاد رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:‌ شعار امسال ITU در روز جهانی ارتباطات ۱۷ می ۲۰۱۶، روز جهانی جامعه اطلاعاتی و مخابرات (WTISD ۲۰۱۶)" کارآفرینی ICT به منظور تأثیر اجتماعی" مطرح شده است.

شعار امسال ITU، کارآفرینی ICT به منظور تأثیر اجتماعی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، فرنقی‌زاد تصریح کرد: براساس اطلاعیه مندرج در سایت ITU ،کارآفرینان حوزه¬ ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ استارتاپ‌ها و شرکت‌های کوچک و متوسط(SMEها) نقش ویژه و مرتبطی در تضمین رشد اقتصادی به شیوه ای پایدار و فراگیر دارند. آنها با پتانسیل منحصر به فردشان برای ایجاد تأثیر طولانی مدت در اقتصاد جهانی، منطقه‌ای و ملی، در توسعه راه حل‌های نوآورانه و ICT محور در تلاش هستند و همچنین در اقتصاد دانش‌بنیان فعلی به عنوان منبع مهم مشاغل جدید، به ویژه برای جوانان شناخته می‌شوند.
    فرنقی اظهارکرد: موضوع WTISD-2016 درخصوص شکوفا کردن پتانسیل ICT ها برای نوآوران و کارآفرینان جوان، شرکتهای کوچک و متوسط و استارتاپهای نوآورانه و مراکز فناوری به عنوان پیشرانان راه‌حل‌های نوآورانه و عملی برای تسریع پیشرفت در دستیابی به اهداف توسعه پایدار بین المللی، با تمرکز بر شرکت‌های کوچک و متوسط از کشورهای درحال توسعه؛ در راستای فعالیت‌های ITU است.
    فرنقی زاد تصریح کرد: با توجه به نامگذاری سال 95 به عنوان سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل و نقش ICT در توسعه همه‌جانبه کشور می‌توان ازاین حوزه برای اشتغالزائی و تولید ثروت ملی استفاده بیشتری کرد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی