عصر بازار

دکتر نتاج :

پاسخگویی یک اصل است و همه مدیران موظف به توجه ورعایت آن هستند

عصر اعتبار- دکتر غلامحسن تقی نتاج مدیر عامل بانک در شورای معاونین بانک با تاکید بر این که پاسخ گویی به مخاطبان داخل و خارج سازمان یک اصل مهم است از معاونین و مدیران بانک خواست با صبر و شکیبایی سخنان همکاران را شنیده و پاسخگوی آنان باشند.

پاسخگویی یک اصل است و همه مدیران موظف به توجه ورعایت آن هستند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، وی با اشاره به این که همکاران عزیز ما بایستی در محیطی امن و شاداب خدمت کنند خطاب به مدیران تاکید کرد:همکاران ما در هر رده سازمانی سرمایه های اصلی سازمان هستند و ما موظفیم تا حد امکان فضا  و محیطی مناسب برای آنان ایجاد کنیم که  قطعا این امر می تواند در ارایه خدمات مطلوب تر به مشتریان تاثیر گذار باشد .
    دکتر نتاج در ادامه با ابراز تاسف از طرح برخی شایعات بی اساس در سازمان رواج چنین شایعاتی را از علل اصلی بی انگیزگی کارکنان دانست و افزود :از مدیران و کارکنان می خواهم با بی توجهی به این شایعات از رواج آن جلو گیری نمایند و هر گونه اخبار و اطلاعات بانک را صرفا از طریق مکاتبات اداری و اطلاعیه های روابط عمومی پیگیری نمایند.
    مدیر عامل بانک با تاکید بر این که مجموعه کارکنان سرمایه بزرگی است که می تواند بانک را شکوفا کند خاطر نشان کرد:حل  دغدغه های همکارانمان از موضوعات اصلی بانک در سال جاری است و به زودی شاهد تحولات خوبی هم در ارایه خدمات متنوع بانکی و هم وضعیت معیشتی و رفاهی کارکنان در سازمان خواهیم بود

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی