عصر بازار

آرامش بهاری در بازار اجاره مسکن

عصر اعتبار- اجاره بها در برخی محله‌های تهران کوچه به کوچه و خیابان به خیابان متفاوت است، به طوری که در یک خیابان مبلغ رهن کمتر از متری یک میلیون تومان و در خیابان بعدی بالاتر از این رقم تعیین می‌شود.

آرامش بهاری در بازار اجاره مسکن
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»به نقل از اقتصاد آنلاین ،بسیاری از مشاوران املاک معتقدند امسال نیز مانند سال گذشته نباید انتظار افزایش نرخ اجاره بها بیش از تورم سالانه را داشت، زیرا بازار مسکن از لحاظ قیمت تغییری نداشته است. بررسی فایل‌های اجاره نیز این پیش‌بینی را تایید می‌کند. به گزارش دنیای اقتصاد ، در پیامبرشرقی - خیابان شهاب واحدی 55 متری، فول امکانات با عمر 12ساله 57 میلیون تومان و در پونک - بلوار کمالی واحدی 55 متری یکخوابه، طبقه 4 با شرایط 10 میلیون تومان رهن و ماهی یک میلیون تومان اجاره داده می‌شود. آپارتمان دیگری با همین متراژ در اتوبان شهید محلاتی با پارکینگ طبقه اول 12 میلیون تومان رهن و 600 هزار تومان ماهانه، اجاره داده می‌شود و در نازی‌آباد، هزاردستگاه، برای واحدی 52 متری و تک‌واحدی 48 میلیون تومان رهن کامل تعیین شده است. همچنین در دیباجی جنوبی واحدی 55متری با 15 میلیون تومان رهن و یک میلیون و 500 هزار تومان ماهانه، اجاره داده می‌شود و واحد دیگری با متراژ 52 متر طبقه اول با پارکینگ و انباری با 12 میلیون تومان رهن و یک میلیون و 250هزار تومان در هرماه، به بازار اجاره معرفی شده است.

    براین اساس، واحدی 65 متری در پونک - طالقانی، طبقه دوم با پارکینگ و انباری، بازسازی شده 60 میلیون تومان رهن داده می‌شود و واحد دیگری با همین متراژ یکخوابه طبقه سوم با پارکینگ و انباری، با شرایط 40 میلیون تومان رهن و 400 هزار تومان اجاره ماهانه فایل شده است. همچنین واحد دیگری در پونک - عدل با مساحت 65 متر و یکخوابه 55 میلیون تومان رهن داده می‌شود و در شریعتی شمال خواجه عبدالله برای واحدی 70متری و یکخوابه با امکانات، 15میلیون تومان رهن و 2 میلیون تومان اجاره تعیین شده است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی