عصر بازار

در نشست مشترک بانکداری شرکتی و شعب ارزی مطرح شد

بانک اقتصادنوین انتخاب اول مشتریان بانکداری شرکتی در بخش ارزی

عصر اعتبار- در راستای ماموریت ارایه خدمات سریع، یکپارچه و متناسب با نیازهای مشتریان شرکتی و در ادامه سلسله نشست‌های کمیسیون تخصصی بانکداری شرکتی بانک اقتصادنوین، راهکارهای توسعه همکاری‌ها برای تسریع و تسهیل ارایه خدمات ارزی به مشتریان شرکتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بانک اقتصادنوین انتخاب اول مشتریان بانکداری شرکتی در بخش ارزی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این نشست مسعود مهردادفر معاون بانکداری شرکتی، توسعه بازار و اعتبارات ضمن تشریح وضعیت حاکم بر نظام اقتصادی کشور و نقش بانک‌ها در زمینه ایجاد و بهره‌برداری از فرصت‌های رشد و توسعه به ویژه در عرصه بین‌الملل، با تبیین جایگاه بانکداری شرکتی در خلق ارزش برای مشتریان ارزنده بانک، توسعه تعاملات بین دفاتر و شعب ارزی را به منظور دستیابی به مزیت تسهیل و تسریع در ارایه خدمات ارزی مورد تاکید قرار داد.
    در ادامه این جلسه حسین وهابی مدیر بازاریابی و امور دفاتر بانکداری شرکتی نیز طی سخنانی با اشاره به اهمیت عملیات و خدمات ارزی، به فرصت‌های پیش رو و ارتباط و پیوندهای کاری عمیق و مستحکم متاثر از تعامل مدیران حساب با شرکت‌ها و همچنین ظرفیت‌های حوزه بین‌الملل به لحاظ برخورداری از نیروی انسانی متخصص و شبکه‌های کارگزاری قوی و .... اشاره و تحقق این اهداف را در گرو تلاش همکاری تمامی ارکان بانک دانست.
    در ادامه این جلسه روسای دفاتر بانکداری شرکتی و معاونین ارزی شعب بانک اقتصادنوین نظرات و راهکارهای بهبود کیفیت خدمات بانک در این بخش را بیان کردند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی