عصر بازار

مدیرعامل بانک ملت:

همه ما مدیون رشادت های شهدا هستیم

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک ملت همزمان با سالروز ارتش، با حضور در منزل دو تن از شهدای بانک ملت از خانواده معظم این شهدا تجلیل کرد.

همه ما مدیون رشادت های شهدا هستیم
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این دیدار که حسن روستا عضو هیات مدیره، محمد باقر اکرم عضو هیات عامل ، رشید خضری رییس اداره کل روابط عمومی و غلامرضا آجرلو عضو شورای عالی امور ایثارگران بانک ملت مدیرعامل را همراهی می کردند ، علی رستگار در منزل شهیدان سیدعباس دادگر وابوالقاسم استوان حضور یافت و در فضایی صمیمی با خانواده این شهدا دیدار و گفت و گو کرد.
    مدیرعامل بانک ملت در این دیدار با اشاره به رشادت های شهدا در طول هشت سال جنگ تحمیلی ، آرامش کنونی کشور را مرهون ایثارگری ها و جانفشانی های این عزیزان خواند و گفت: همه آنچه امروز داریم مدیون خون شهدا است و بانک ملت افتخار می کند عزیزترین فرزندان خود را تقدیم ایران عزیز و نظام جمهوری اسلامی کرده است .
    وی با بیان این نکته که ما محتاج دعای شهدا و خانواده معظم آنها هستیم، یادآور شد: راه شهدا باید ادامه پیدا کند و بانک ها به عنوان خط مقدم جبهه اقتصادی باید به پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ابعاد مختلف کمک کنند تا ثمره خون شهدا بیش از پیش نمود پیدا کند و امیدواریم با این پشتوانه بتوانیم بهتر و مفیدتر خدمت کنیم .
    رستگار تاکید کرد که در همین راستا به همهمدیران شعب استان ها اعلام شده است که حتما با خانواده شهدای همکار دیدار مستمر داشته باشند و ضمن تجلیل از آنان، در جریان مشکلات و نیازهای این عزیزان قرار گیرند و در رفع دغدغه های آنها بکوشند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی