عصر بازار

توسعه ظرفیت خدمات‌رسانی شعبه سعادت آباد بانک سامان

عصر اعتبار- شعبه سعادت آباد بانک سامان با افزایش ظرفیت ارایه خدمات، طراحی جدید و ارایه انواع خدمات بانکی، در خدمت مشتریان قرارگرفت.

توسعه ظرفیت خدمات‌رسانی شعبه سعادت آباد بانک سامان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در راستای ارتقا و بهینه‌سازی عملکرد شعب، شعبه سعادت آباد بانک سامان با کد 811 پس از بازسازی برطبق استانداردهای معماری و گردش کاری جدید بانک، در دو طبقه آماده ارایه انواع مشاوره، خدمات ریالی، ارز بازرگانی و مسافرتی، اعتبارات اسنادی و سایر خدمات بانکی است.

    در این ساختار جدید به منظور تسریع در خدمت‌رسانی، مشتریان براساس نوع خدمت موردنیاز به باجه‌های تخصصی هدایت می‌شوند.

    این گزارش حاکی است، با توجه به یکپارچگی خدمات بانک سامان در شعب سراسر کشور، هیچ محدودیتی جهت دریافت خدمات بانکی و انتخاب شعبه برای مشتریان وجود نخواهد داشت و مشتریان می‌توانند در تمام شعب خدمات موردنظر خود را دریافت کنند.

    براساس این گزارش، شعبه سعادت آباد که به‌دلیل بازسازی، به محل موقت جنوب میدان سرو منتقل شده بود، هم‌اینک در نشانی ضلع شمال‌غربی میدان کاج، جنب مسجد الرسول(ص) با شماره تلفن 99-22086196 در خدمت هموطنان است.

    هموطنان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره، خدمات، محصولات و شعب بانک با مرکز سامان ارتباط با شماره 6422-021 تماس بگیرند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی