عصر بازار

مدیرکل تعهدات صندوق بیمه اجتماعی خبر داد:

فرصتهای جدید برای بهره‌مندی جوانان از صندوق بیمه روستاییان وعشایر

عصر اعتبار- مدیرکل تعهدات صندوق بیمه اجتماعی گفت: ایجاد فرصتهای جدید برای بهره‌مندی جوانان از صندوق بیمه روستاییان و عشایر از جمله برنامه های صندوق در سال جاری است.

فرصتهای جدید برای بهره‌مندی جوانان از صندوق بیمه روستاییان وعشایر
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»به نقل از مهر، سوگند سهیلی این صندوق را از جمله صندوق‌های بیمه‌ای دانست که در سال‌های اخیر با هدف پوشش بیمه‌ای در مناطق روستایی و عشایری تأسیس شده است و گفت: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در عمر 10 ساله خود توانسته بیش از 30 هزار خانوار روستایی را که سرپرست شان به دلیل فوت از دست رفته و یا به دلیل ازکارافتادگی، توان کار و تأمین معیشت را ندارد از مزایای مستمری برخوردار کند. آماری که با توجه به سرانه خانوار روستایی بیش از 100 هزار نفر می شود.

    وی افزود: یکی از مباحث مهم پیشنهادی در آئین نامه اجرایی بسته‌ای تعهداتی است که در قالب تعهدات کوتاه مدتی مثل بیمه بیکاری، کمک هزینه ازدواج، کمک هزینه عائله مندی، کمک هزینه بارداری و ... ارائه شده است که این مقوله با نگاهی خاص بیشتر در جهت کمک و آرامش خاطر قشر جوانی که عضو این صندوق هستند در نظر گرفته شده است.

    به گزارش سایت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر؛ سهیلی در پایان خواست تا همه اقشار جوان و زحمتکش روستایی و عشایر که تا کنون اقدام به نام نویسی و بیمه کردن خود نکرده اند در ابتدای امسال فرصت را غنیمت شمرده و با مراجعه به کارگزاریهای صندوق در سراسر کشور این مهم را به انجام رسانند تا پس از اصلاح آئین نامه ضمن بهره مندی از تعهدات کوتاه مدت در شرایط خاص از مزایای بلند مدت آن نیز در دوران پیری یا ازکارافتادگی برخوردار شده و یا در زمان عدم حیات سرپرست خانوار بازماندگانشان بتوانند به دور از هرگونه دغدغه و در آسایش روزگارشان را سپری کنند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی