عصر بازار

همزمان با هفته سلامت؛

تست غربالگری قند خون در مراکز درمانی تامین اجتماعی انجام می شود

عصر اعتبار- معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: در هفته سلامت از مراجعین به مراکز درمانی ملکی سازمان تامین اجتماعی با سن بیشتر از ۴۵ سال آزمایش قند خون به عمل می‌آید.

تست غربالگری قند خون در مراکز درمانی تامین اجتماعی انجام می شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹:۰۰

    به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر محمدعلی همتی با بیان این خبر گفت: در هفته سلامت که از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود، برنامه‌های مختلفی از سوی سازمان تامین اجتماعی اجرا می‌شود.

    وی افزود: تیم‌های کارشناسی درمانی این سازمان در شرکت ها و کارگاه‌های تولیدی و خدماتی حضور پیدا می کنند و در خصوص شیوه پیشگیری و درمان بیماری دیابت آموزش‌های لازم را ارائه می کنند.

    همتی بازدید از مراکز درمانی و گفتگو با مراجعان و کادر درمانی را از برنامه‌های هفته سلامت در سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد و گفت: در این برنامه از بیماران بستری عیادت و دلجویی خواهد شد.

    معاون درمان سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: برگزاری پیاده روی با حضور کارکنان و بیمه شدگان و بازنشستگان در بوستانهای مختلف کشور با هدف ترویج ورزش از برنامه‌های مختلف این سازمان در هفته سلامت است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی