عصر بازار

روز گذشته رقم خورد؛

ساز مخالف سررسیدهای دور بازار آتی سکه

عصر اعتبار- روز گذشته، همسو با کاهش بهای دلار، قیمت سکه در بازار نقدی روند نزولی در پیش گرفت، این در شرایطی است که روند معاملات سکه در بورس کالای ایران با نوسان قیمت مواجه شد.

ساز مخالف سررسیدهای دور بازار آتی سکه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از بورس کالای ایران، روز گذشته از پنج سررسید بازار آتی سکه، سه سرسید با افزایش نرخ و سررسید آبان و دی ماه با افت قیمت رو به رو شد. براین اساس سکه سررسید اردیبهشت ماه با افزایش 0/1درصدی با نرخ یک میلیون و 29 هزار تومان معامله شد، این در شرایطی است که سکه تحویل تیرماه با قیمت یک میلیون و41 هزار تومان به فروش رسید که رشد 0/11 درصدی را به ثبت رساند. قرارداد تحویل شهریور نیز با قیمت یک میلیون و 55 هزار تومان معامله شد و افزایش 0/1 درصدی را در این روز تجربه کرد. این در شرایطی است که سکه تحویل آبان با قیمت یک میلیون و 69هزار تومان مورد معامله قرار گرفت و با افت 0/36 درصدی رو به رو شد. در پایان نیز سررسید دی ماه با نرخ یک میلیون و 93 هزار تومان معامله شد و کاهش 0/32درصدی را تجربه کرد.

    حجم معاملات قراردادهای آتی سکه در بورس کالای ایران دیروز (یکشنبه) به 6هزار و 600 قرارداد و به ارزش بیش از میلیارد و 577میلیون ریال رسید.

    از سویی در معاملات نقدی نیز روز گذشته، قیمت سکه با افت یک هزار تومانی مواجه شد، به این ترتیب سکه تمام بهار آزادی با قیمت یک میلیون و 27 هزار تومان معامله شد. همچنین بهای نیم سکه با سه هزار تومان کاهش به 554 هزار تومان رسید. ربع سکه و سکه گرمی نیز  به ترتیب با 290 و 192 هزار تومان معامله شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی