عصر بازار

عضو جدید هیات مدیره بانک رفاه معرفی شد

عصر اعتبار- در مراسمی با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک رفاه ، حسین رحمتی به عنوان عضو جدید هیات مدیره بانک معرفی و از خدمات دکترمحقق نیا عضو سابق هیات مدیره این بانک قدردانی به عمل آمد.

عضو جدید هیات مدیره بانک رفاه معرفی شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این مراسم دکترصدقی از تلاش های دکترمحقق نیا عضو سابق هیات مدیره قدردانی و حسین رحمتی مدیر پیشین امور اعتباری بانک را به عنوان عضو جدید هیات مدیره معرفی کرد.
    دکتر صدقی در ابتدای سخنان خود با قدردانی از تلاش های دکترمحقق نیا در سمت هیات مدیره بانک اظهار داشت: وی در طول دوران فعالیت خود در بانک رفاه منشا خیر بوده اند و امیدواریم در سایر جایگاه های حرفه ای خود نیز موفق و سربلند باشند.
    مدیرعامل در ادامه با تبریک انتصاب عنوان عضو جدید هیات مدیره بانک افزود: آقای رحمتی از همکاران خدوم، ساعی، باسابقه و خوش نام بانک رفاه است و بسیار خرسندیم که ایشان به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره معرفی شده اند.
    در ادامه مراسم دکترمحقق نیا طی سخنانی اظهار داشت: خداوند را شاکرم که در یکی از بهترین بانک های کشور فعالیت کردم و بسیار خرسندم که به اصول و عقاید خود پایبند ماندم . درس های بسیار و تجربیات ارزنده ای از حضور در این بانک اندوخته ام و امیدوارم این ذخیره گرانبها را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به نحو شایسته ای مصروف سازم.
    حسین رحمتی عضو جدید هیات مدیره نیز در این مراسم با قدردانی از اعتماد مدیران عالی سازمان تامین اجتماعی ، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک،‌ اظهار داشت: حضور بنده در هیات مدیره و اعتماد مدیرعامل و اعضای هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی نوید یک آینده مطلوب است؛ اینکه توانسته ام از بدنه بانک و به عنوان خدمتگزار بانک رفاه اعتماد صاحبان سهام را جلب کنم بسیار امیدبخش برای سایر کارکنان بانک است.
    وی در ادامه با قدردانی از خدمات ارزشمند دکترمحقق نیا‌ گفت: وی همواره به عنوان مدیری اثرگذار و ساعی همراه و حامی تمامی بخش ها و همکاران بوده است.
    رحمتی در خاتمه تصریح کرد: تلاش خواهم کرد در دوران حضور در هیات مدیره بانک از تمام توان خود برای تحقق اهداف بانک استفاده کنم. در هر مکان و زمانی به صورت تمام عیار در خدمت بانک خواهم بود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی