عصر بازار

راه‌اندازی مرکز تماس و ارایه مشاوره‌های مالیاتی و بیمه‌ای

عصر اعتبار- مرکز تماس و ارایه مشاوره‌های مالیاتی، بیمه‌ای و حقوقی از سوی اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی مرکز تماس و ارایه مشاوره‌های مالیاتی و بیمه‌ای
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»به نقل از مهر، مسعود خوانساری در مراسم آغاز به کار مرکز تماس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران گفت: یکی از نقایص در ارائه خدمات به اعضای اتاق و فعالان اقتصادی، نداشتن سیستم پاسخگویی مناسب و منسجم بود که به نظر می‌رسد، با راه‌اندازی مرکز تماس 1866، این نقیصه برطرف شود. البته با راه‌اندازی این مرکز تماس، اتاق تهران علاوه بر پاسخگویی به پرسش‌ها و ارائه مشاوره مورد نیاز اعضا، از طریق همکاری با موسسه خیریه که با بهره‌گیری از جوانان مستعد دارای معلولیت جسمی و حرکتی مراکز تماس متعددی را اداره می‌کند، به ایفای بخشی از مسئولیت اجتماعی خود نیز همت گماشته است.

    رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران افزود: اپراتورهای این مرکز اگرچه دارای برخی کم‌توانی‌ها و ناتوانی‌های جسمی و حرکتی هستند؛ اما مدارج دانشگاهی را طی کرده و اغلب با تحصیلاتی بالاتر از لیسانس در این محل به کار مشغول‌اند. آنها در مکانی که با نیازهای آنان مطابق است به خوبی و به طور حرفه‌ای این مرکز را اداره می‌کنند و پاسخگوی تماس‌های فعالان اقتصادی هستند. در این میان با وجود این که مرکز تماس اتاق تهران تا امروز به طور رسمی افتتاح نشده بود، اما در طی دوران آزمایشی در 4 تا 5 ماه گذشته، روزانه حدود 200 نفر از اعضای اتاق با این مرکز تماس داشته‌اند و انتظار می‌رود با افتتاح رسمی این مرکز تعداد تماس‌ها روندی افزایشی را طی کند.

    وی تصریح کرد: راه‌اندازی مرکز تماس و ارائه مشاوره‌های مالیاتی، بیمه‌ای و حقوقی از طریق این مرکز، تنها بخشی از سیستم سامانه ارتباط با مشتری (CRM) اتاق تهران است و در فاز‌های بعدی خدمات بیشتری تحت این سامانه به اعضای اتاق ارائه خواهد شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو