عصر بازار

تقدیر مدیرعامل بانک دی از گرافیست برجسته کشور

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک دی از استاد مصطفی اسداللهی ـ گرافیست برجسته کشور که چندی پیش نشان مفاخر هنرهای تجسمی ایران(طوبای زرین) را دریافت کرده بود، تقدیر کرد.

تقدیر مدیرعامل بانک دی از گرافیست برجسته کشور
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در مراسمی که با حضور مدیرعامل بانک دی و جمعی از کارکنان بانک برگزار شد، دکتر احمد شفیع‌زاده از همراهی و همکاری استاد اسداللهی با بانک دی و جامعه هنری کشور تقدیر کرد.

    شفیع‌زاده با تقدیر از هنرمندان متعهد کشور که اغلب با فروتنی برای معرفی آثار خویش کوشش می‌کنند، اظهار کرد: ساحت هنر، ساحتی قدسی و الهی است که هنرمند در آن گام می‌نهد و از این منظر باید بیش از دیگران  شکرگزار آفریننده‌ای باشد که گوشه‌ای از زیبایی و خلاقیتش را به او ارزانی داشته است.

    مدیرعامل بانک دی افزود: هنرمندان امروز مدعی نقش خود در سطح کلان برای توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و اقتصادی هستند و به انباشت ثروت ملی و کارآفرینی و اشتغالزایی می‌اندیشند.

    به گفته وی هنرهای تجسمی از حوزه‌هایی است که در بخش اقتصادی و ایجاد ارزش افزوده نسبت به دیگر حوزه‌های هنری پیشی گرفته و از همین رو در اقتصاد هنر از اهمیت افزون‌تری برخوردار است.

    استاد اسداللهی در هشتمین دوره جشنواره هنرهای تجسمی فجر به عنوان یکی از هشت هنرمند پیشکسوت هنرهای تجسمی در رشته گرافیک تجلیل شد و تندیس طوبای زرین(نشان مفاخر هنرهای تجسمی) را از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرد.

    وی که در ابتدای تاسیس بانک دی نماد و لوگو آن را طراحی کرده بود، هم‌اینک به عنوان مشاور برند و هویت بصری بانک دی فعالیت می‌کند.

    مصطفی اسداللهی متولد 1329 تهران، فارغ التحصیل دانشکده هنرهای زیبا در 1355 و فارغ‌التحصیل دانشگاه سوربن پاریس در سال 1359 است.

    عضو هیأت علمی دانشکده هنرهای زیبا ـ دانشگاه تهران، رییس هیأت مدیره انجمن طراحان گرافیک ایران 85 ـ 1382، عضو هیأت داوری نخستین فستیوال برنامه‌های تلویزیونی 1374، عضو هیأت داوران جشنواره مطبوعات ـ بخش گرافیک 1376، دبیر هفتمین نمایشگاه دوسالانه طراحان گرافیک ایران 1380، عضو هیأت برگزاری نمایشگاه پوسترهای تجربی تهران ـ 1382، مدیر هنری فصلنامه "نشان" 84 ـ 1381 و تدریس در دانشگاه‌های ایران از جمله دانشکده هنرهای کاربردی (دانشگاه هنر)، دانشکده هنر (دانشگاه الزهرا)، دانشکده هنر و معماری (دانشگاه آزاد اسلامی) و پردیس بین‌المللی کیش (دانشگاه تهران) از جمله سوابق و فعالیت‌های هنری این هنرمند گرافیست کشور به شمار می‌روند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو