عصر بازار

مجمع عمومی سالیانه شورای مشترک بازرگانی ایران و گرجستان برگزار شد

عصر اعتبار- مجمع عمومی عادی سالیانه شورای مشترک بازرگانی ایران و گرجستان عصر روز دوشنبه سی ام فروردین ماه سال جاری در محل اتاق ایران با حضور اکثریت اعضاء تشکیل شد.

مجمع عمومی سالیانه شورای مشترک بازرگانی ایران و گرجستان برگزار شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از روابط عمومی اتاق ایران، شورای مشترک بازرگانی ایران و گرجستان 72 نفر عضو دارد که روز گذشته با حضور 54 نفر از اعضاء مجمع عمومی عادی سالیانه خود را برای انتخاب هیات مدیره جدید تشکیل داد.

    در ابتدای جلسه، سیده فاطمه مقیمی رئیس هیات مدیره شورای مشترک بازرگانی ایران و گرجستان، گزارش عملکرد هیات مدیره در دو سال گذشته را ارائه کرد.

    حسین پیرموذن خزانه دار شورای مشترک بازرگانی ایران و گرجستان پس از قرائت گزارش صورت های مالی، رای مثبت را برای تصویب آن از اعضای این شورا گرفت.

    در ادامه این نشست، تعدادی از اعضای حاضر برای انتخاب هیات مدیره جدید کاندید شدند و پس از رای گیری سیده فاطمه مقیمی با 54 رای به عنوان رئیس شورا، هادی تیزهوش تابان با 45 رای به عنوان نائب رئیس اول، علی اکبر صفایی با 35 رای به عنوان نائب رئیس دوم، مریم سلطانی با 32 رای به عنوان خزانه دار، علی اصغر بهبود و افشین صفا به عنوان عضو هیئت مدیره و ام البنین پوراحمد به عنوان بازرس انتخاب شدند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی