عصر بازار

دومین دوره آموزشی ضمن خدمت مسئولین اداری استانها برگزار شد

عصر اعتبار- دومین دوره آموزش ضمن خدمت کارکنان و مسئولین اداری استانها با حضور مشاور مدیرعامل، روسای دوایر اداری و پشتیبانی شعب استانها ، کارکنان و جمعی از مدیران بانک توسعه تعاون در ساختمان آموزش این بانک برگزار شد.

دومین دوره آموزشی ضمن خدمت مسئولین اداری استانها برگزار شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در مراسم افتتاحیه این  دوره آموزشی جعفر مشکی مشاور مدیرعامل و ناظر بر مرکز آموزش و پژوهش  بانک  با اشاره به اینکه بانک توسعه تعاون در انتخاب پرسنل به تخصص و توانمندی آنها توجه کرده است ، گفت: با وجود این ،توجه به انواع آموزش های بدو خدمت، ضمن خدمت و تخصصی در بانک توسعه تعاون از اهمیت بالایی برخوردار است و بسته های لازم برای این مهم فراهم و همکاران بانک توسعه تعاون در تمامی سطوح آموزش تخصصی شرکت می کنند.

    وی افزود: در حال حاضر آموزش ضمن خدمت کارکنان در سازمان‌های مختلف از جایگاه خاصی برخوردار است زیرا در چند دهه اخیر بیش از هر دوران دیگر در طول تاریخ بشری، علوم و تکنولوژی پیشرفت نموده است این تحول و دگرگونی به حدی است که عصر حاضر را عصر اطلاعات نامیده‌اند. یعنی دورانی که در هر 5 سال، نیمی از اطلاعات بشری منسوخ گردیده و اطلاعات و دانش جدید جایگزین آن می‌گردد.

    در ادامه مراسم رسول ارجمند مدیر منابع انسانی بانک توسعه تعاون افزود: در جامعه‌ای که به سرعت در حال دگرگونی است آموزش کارکنان نه تنها مطلوب است بلکه فعالیتی است که هر سازمانی باید برایش منابعی را در نظر بگیرد تا همواره منابع انسانی کارآمد و مطلعی در اختیار داشته باشد.

    وی خاطرنشان کرد:  مهم ترین سرمایه بانک توسعه تعاون نیروی انسانی جوان، ماهر و تحصیلکرده است. که هر چه این نیروی انسانی مورد توجه قرار بگیرد در برنامه و اهداف ، مسیر توسعه و پیشرفت و ارتقاء بانک موثرتر است.

    ارجمند علاوه بر این داشتن انگیزه و تقویت آن ، داشتن هدف و قدم برداشتن در راستای اهداف سازمان ،توجه به دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌ها ،مشتری مداری ،دقت توأم با سرعت و حفاظت و نگهداری از اموال بانک را جزو مهم‌ترین کلیدهای موفقیت بانک توسعه تعاون دانست .

    گفتنی است در پایان مراسم از آقایان عروج درخشنده، ناصر آجودانی، محسن احسانی فرد، علی آزما و سرکار خانم نوروز شاد به‌عنوان همکاران بازنشسته و پیشکسوت بانک توسعه تعاون تجلیل و قدردانی شد .

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی