عصر بازار

۵۰۰میلیون تراکنش کارت‌خوان‌های بانک سامان

عصر اعتبار- با توسعه زیرساخت‌های توسعه خدمات بانکداری الکترونیک و همسویی با بانکداری نوین، حجم تراکنش‌های دستگاه‌های کارت‌خوان بانک سامان در سال گذشته به حدود۵۰۰ میلیون تراکنش رسید.

۵۰۰میلیون تراکنش کارت‌خوان‌های بانک سامان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، عباس میرزا نیری مدیر بانکداری الکترونیک ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: بانک سامان با جهت‌دهی مسیر سرمایه‌گذاری‌های توسعه‌ای خود در بستر بانکداری الکترونیکی و تقویت زیرساخت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و افزایش تعداد دستگاه‌های کارت‌خوان خود در سراسر کشور، توانست در سال 94 به رکورد بیش از 500 میلیون تراکنش دست یابد.

    نیری افزود: این در حالی است که تعداد دستگاه‌های کارت‌خوان نیز با افزایش قابل توجهی نسبت به سال 93، به بیش از 200 هزار دستگاه رسیده است.

    مدیر بانکداری الکترونیک بانک سامان با اشاره به بسته تسهیلاتی دارندگان کارت‌خوان‌های فعال گفت: این تسهیلات یک تا سه برابر میانگین موجودی حساب پذیرنده و با توجه به وضعیت عملکردی دارنده دستگاه کارت‌خوان با نرخ سودی کمتر از نرخ سود سایر تسهیلات بانک پرداخت می‌شود.

    گفتنی است، متقاضیان برای دریافت دستگاه‌های کارت‌خوان بانک سامان می‌توانند به یکی از شعب بانک در سراسر کشور مراجعه کنند یا با مرکز تماس شرکت پرداخت الکترونیک سامان با شماره تلفن 84080-021 تماس بگیرند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی