عصر بازار

مالیات برارزش افزوده موجب بروز اختلاف بین خریدار و طلافروش می شود

عصر اعتبار- رئیس اتحادیه طلا فروشان استان زنجان ضمن بیان تعطیلی ۲۰ واحد طلافروشی در استان زنجان طی سالجاری، مالیات برارزش افزوده را موجب روز اختلاف بین خریدار و طلافروش برشمرد.

مالیات برارزش افزوده موجب بروز اختلاف بین خریدار و طلافروش می شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»به نقل از دولت و بخش خصوصی ،محمد صفایی از فعالیت 346 واحد صنفی طلا فروشی، ساعت و نقره در  زنجان خبر داد و افزود: از این تعداد 247 واحد طلا فروشی،12 واحد نقره فروشی،19 واحد تعمیرات طلا،9 واحد آزمایشگاه فلزات،12 واحد ملیله کاری و 43 واحد ساعت فروشی در شهرستان زنجان فعال هستند.

    وی اظهار کرد: متاسفانه طی سال گذشته 20 واحد طلا فروشی در زنجان تعطیل شده و با توجه به مشکلات موجود طی سالجاری هم 20 واحد تعطیل خواهد شد.
    رئیس اتحادیه طلا فروشان استان زنجان بر لزوم وجود آرامش و امنیت موجود در فضای کسب و کار طلافروشان استان زنجان تاکید کرد و افزود: این آرامش دلایل مختلفی از جمله نبود درگیری بین دولت و صنف طلافروشان دارد.
    صفایی تاکید کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد وضعیت بازار هیچ استانی مانند زنجان شفاف نیست و نحوه اجرای مالیات بر ارزش افزوده به دلیل درصدهایی که وجود دارد، عادلانه نیست.
    رئیس اتحادیه طلافروشان استان زنجان به مهرگفت: نبود رونق بازار از مشکلات موجود است و اجرای قوانین موجود در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و دریافت مالیات ارزش افزوده در زنجان برخلاف دیگر استان‌ها یک مشکل مهم است که فعالان این حوزه را رنج می دهد.
    صفایی  تصریح کرد: اجرای مبارزه با کالای قاچاق در بخش طلا، محدودیت‌هایی برای فعالان طلای استان زنجان ایجاد کرده و باید عدالت در این زمینه اجرا شود.
    وی افزود: حداقل 50 درصد ضرر و زیان اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده، مشتری را دچار ضرر می کند و این قانون مانع ارائه گارانتی به مشتری و معامله به هنگام فروش از طرف وی می‌شود، چون این امر موجب بروز اختلاف بین خریدار و طلافروش خواهد شد.
    رئیس اتحادیه طلافروشان استان زنجان تاکید کرد: صنف طلافروشان زنجان از سال‌ها پیش بر عیار حساسیت لازم را داشته و استانداردسازی لازم انجام شده است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو