عصر بازار

بانک اقتصادنوین به دارندگان کارت‌های هدیه، "هدیه" می‌دهد

عصر اعتبار- همزمان با برگزاری جشنواره کارت هدیه، بانک اقتصادنوین به قید قرعه به دارندگان کارت‌های هدیه این بانک که از ابتدای اسفندماه ۱۳۹۴ صادر شده‌ است، هدایای ارزنده‌ای از جمله پژو پارس، آی‌پد و هدایای نقدی اهدا می‌کند.

بانک اقتصادنوین به دارندگان کارت‌های هدیه، "هدیه" می‌دهد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، بر اساس دستورالعمل اجرایی جشنواره کارت هدیه بانک اقتصادنوین به ازای هر 250 هزار ریال از مانده کارت هدیه در هر روز، یک امتیاز برای دارنده کارت هدیه منظور خواهد شد.
    جشنواره قرعه‌کشی کارت‌های هدیه بانک اقتصادنوین هر سه ماه یک بار برگزار می‌گردد و پس از برگزاری قرعه‌کشی، 4 رقم آخر کارت‌های برنده از طریق سایت می‌کارت اقتصادنوین به آدرس http://micard.enbank.ir/Main/frmdrawing.aspx اعلام خواهد شد.
    برندگان هر دوره قرعه‌کشی باید حداکثر تا پایان دوره بعد، اطلاعات مورد نیاز را به مرکز ارتباطات نوین با شماره 48031000-021 اعلام نمایند.
    در صورت برنده نشدن کارت هدیه در قرعه‌کشی، امتیاز دوره‌‌ی فعلی با شرط حفظ مانده حداقل 250 هزار ریال در کارت، به دوره‌ی بعدی قرعه‌کشی انتقال می‌یابد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی