عصر بازار

گشایش همایش بزرگ فرصت های تجاری ایران در کره جنوبی

عصر اعتبار- همایش بزرگ فرصت‌های تجاری ایران با حضور صدها بازرگان از موسسات مختلف کره جنوبی امروز پنجشنبه در شهر سئول پایتخت این کشور گشایش یافت.

گشایش همایش بزرگ فرصت های تجاری ایران در کره جنوبی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، بیش از 600 بازرگان و دست اندرکار بخش های صنعتی کره در این سمینار بزرگ اطلاعات مربوط به بازار ایران و فرصت های تجاری این کشور را مورد بحث و بررسی قرار خواهند داد.
    همزمان اعلام شده است که در این اجلاس، طرفین درباره اینکه چطور می توان روابط تجاری کره جنوبی و ایران را گسترش داد و در چه فضاهایی دو کشور توانایی های بالاتری برای تبادلات تجاری و اقتصادی دارند، بحث و تبادل نظر خواهند کرد.
    انجمن تجارت بین المللی کره جنوبی و چند شرکت در پایتخت این کشور دست اندرکار برگزاری این همایش هستد که هدف اصلی آنها ارائه اطلاعات در باره ایران به بازرگانان و تجار کره ای است.
    در جریان این همایش به بازرگانان کره ای گفته خواهد شد که برای ورود به بازار ایران به چه اطلاعاتی نیاز دارند و برای گسترش همکاری های اقتصادی دو کشور چه خدماتی می توانند انجام دهند.
    به شرکت ها و موسسات کره ای همچنین در این همایش اطلاعات دقیقی در باره گمرکات ایران، قوانین سرمایه گذاری، قوانین داخلی ایران و هرگونه مورد حقوقی لازم ارائه خواهد شد.
    این انجمن روز پنجشنبه در تارنمای خود گزارش کرده است که با لغو تحریم ها، درهای ایران به روی کشورهای دیگر باز شده است و فعالان تجاری کره جنوبی باید این فرصت ها را غنیمت بشمارند و برای ورود به بازار ایران خود را آماده کنند.
    دست اندرکاران بخش های تجاری در همایش امروز همچنین خاطرنشان کرده اند که از مدت ها قبل خود را برای رسیدن این زمان آماده کرده بودند.
    آنان افزوده اند که ایران یکی از بهترین بازارهای دنیا با فرصت های ایده آل برای بازرگانان است و کره ای ها نمی توانند این موضوع را نادیده بگیرند.
    بازرگانان کره ای تصریح کردند که سالها به دلیل تحریم ها از بازار ایران دور بوده اند و بخت های زیادی را از دست داده اند اما اکنون وقت جبران فرا رسیده است.
    یونهاپ، خبرگزاری رسمی کره جنوبی نیز امروز اعلام کرد که پوشش اخبار مربوط به همایش بزرگ فرصت‌های تجاری ایران در کره جنوبی از مهمترین برنامه خبری امروز این رسانه خواهد بود.
    ارزش تبادلات تجاری میان ایران و کره نزدیک به 6 میلیارد و 100 میلیون دلار در سال 2015 بوده است.
    در سال 2012 میلادی صادرات کره به ایران به تنهایی نزدیک به 6 میلیارد و 200 میلیون دلار بود اما در سال 2015 میلادی این میزان به 3 میلیارد و 760 میلیون دلار کاهش یافت.
    کره جنوبی از جمله کشورهایی است که برای توسعه روابط با ایران همواره تلاش زیادی داشته و می کوشد تا شرکت های خود را با طرح های زیربنایی ایران مرتبط سازد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو