عصر بازار

وزیر اقتصاد قزاقستان:

بانک جهانی ۶ میلیون دلار به «آستانه» اختصاص داده است

عصر اعتبار- وزیر اقتصاد ملی قزاقستان در نشست علنی پارلمان این کشور از تخصیص کمک ۶ میلیون دلاری بانک جهانی به این کشور تاکنون خبر داد.

بانک جهانی ۶ میلیون دلار به «آستانه» اختصاص داده است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، «اربالت داسایف» وزیر اقتصاد ملی قزاقستان امروز در نشست علنی پارلمان این کشور با اشاره به همکاری «آستانه» با بانک جهانی اظهار داشت: از سال 1992 تا امروز بانک جهانی بیش از 6.8 میلیارد دلار به قزاقستان اختصاص داده است.

    وی ادامه داد: از سال 1992 همه این سرمایه‌ها در جهت توسعه زیرساخت‌های اجتماعی و جاده‌ای، افزایش ظرفیت رقابت صنعت سبک و سنگین، نوسازی سیستم آموزش، پرورش و بهداشت، بهینه‌سازی نظام گمرکی، اداره مالیات و بازسازی محیط زیستی صرف شده است.

    وزیر اقتصاد ملی قزاقستان همچنین از امضای سند همکاری که با ابتکار «نورسلطان نظربایف» در سال 2014 در جهت تقویت روابط قزاقستان با بانک جهانی به امضا رسید یادآور شد که در قالب آن سند در سال‌های 2016- 2021 قرار است پروژه‌های مشترکی به مبلغ 4.9 میلیارد دلار نیز اجرایی شود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی