عصر بازار

حذف شهریه دانشجویان معلول در بودجه ۹۵

عصر اعتبار- رئیس انجمن دفاع از حقوق معلولان ایران گفت: در پی حذف شهریه دانشجویان معلول در بودجه ۹۵، رایزنی‌هایی با هیأت رئیسه مجلس صورت گرفت و قرار شد این شهریه به شکل دیگری در سال ۹۵ پرداخت شود.

حذف شهریه دانشجویان معلول در بودجه ۹۵
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، علی همت محمود نژاد اظهار کرد: در پی حذف شهریه دانشجویان معلول در بودجه سال 95، رایزنی‌هایی با هیأت رئیسه مجلس صورت گرفت و آنها قول دادند به شکل دیگری این شهریه را در بودجه 95 لحاظ کنند.

    وی تصریح کرد: متأسفانه در پی سهل‌انگاری برخی از مسئولان و حذف شهریه دانشجویان معلول، تعدادی از معلولان نگرانی‌هایی را داشته‌اند که در پی آن هیأت رئیسه مجلس قول داده است مشکل پیش آمده را برطرف کند.

    محمودنژاد ابزار امیدواری کرد که با مساعدت نمایندگان مجلس و به ویژه هیأت رئیسه مجلس مشکل پیش‌آمده در خصوص حذف شهریه دانشجویان معلول در سال جاری مرتفع شود.

    وی همچنین به رایزنی‌های صورت گرفته با رئیس سازمان بهزیستی کشور اشاره کرد و گفت: آقای محسنی بندپی نیز اطمینان دادند در سال 95 مشکلی در خصوص شهریه دانشجویان معلول به وجود نخواهد آمد چرا که شهریه دانشجویان معلول در برنامه 5 ساله تأکید شده است.

    محمودنژاد ضمن انتقاد از عملکرد معاون پارلمانی سازمان بهزیستی کشور در زمان بررسی بودجه 95 گفت: متأسفانه برخی از مسئولان وظایف خود را هنگامی که مسئولیت آنها پررنگ‌تر و حساس‌تر می‌شود به خوبی رعایت نمی‌کنند.

    وی اظهار امیدواری کرد: با حمایت دولت و به ویژه سازمان بهزیستی، مشکلات معلولان در سال 95 مرتفع شود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی