عصر بازار

آیت‌الله علوی گرگانی در دیدار وزیر بهداشت:

انتظار داریم تجمیع بیمه‌ها را انجام دهید

عصر اعتبار- آیت‌الله علوی گرگانی به وزیر بهداشت گفت: لقب و پست شما برازنده شما است و نشان‌دهنده کمال، محبت، زحمات و خدماتی است که به مردم می‌کنید. مردم از برخی افراد پس از دوران مسئولیت‌شان، تعریف و به نیکی یاد می‌کنند که امیدوارم شما نیز جزء آن افراد باشید.

انتظار داریم تجمیع بیمه‌ها را انجام دهید
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»به نقل از وبدا، آیت‌الله علوی گرگانی عصر پنج‌شنبه و همزمان با دومین روز هفته سلامت و ولادت حضرت علی(ع)، در دیدار وزیر بهداشت گفت: جامعه در هر عصر و زمانی به سلامتی نیاز دارد و طبق سفارش‌های بزرگان، عقل سالم در بدن سالم است و اگر بدن‌ها ناسالم باشند، عقل‌ها نیز ناسالم می‌شوند.

    این مرجع عالیقدر با بیان اینکه از وزیر بهداشت انتظار داریم تجمیع بیمه‌ها را انجام دهد، افزود: اگر بناست از ناحیه شما خدمتی به مردم ارائه شود برای همه افراد یکی باشد و تشتت نباید زیاد باشد که این برای کشور ایران یک نقص است. هر گروه یک نوع بیمه خاص را دارد و اگر بنا است بیمه، تکمیلی باشد برای همه تکمیلی باشد و به عنوان نمونه نباید برای من آیت‌الله تکمیلی باشد و برای افراد ضعیف تکمیلی نباشد. دوست داریم همه با هم و در کنار هم باشیم و هر چه برای خودمان می خواهیم برای دیگران نیز بخواهیم.

    وی ضمن تاکید بر لزوم پیشگیری از آسیب‌ها در جامعه، افزود: نباید گذاشت که گرفتار یک بلاء یا مشکل شویم بعد به دنبال علاج آن باشیم. آسیب‌ها در جامعه وابسته به شرایط محیط است که باید سالم باشد و در مناطق ضعیف و حاشیه‌ای باید به آلودگی محیط توجه ویژه‌ای کرد.

    این مرجع عالیقدر با ذکر حدیثی از امام صادق(ع)، اضافه کرد: این امام بزرگوار می‌فرماید، "روزی می‌رسد که مردم از زندگی خود خسته می‌شوند" و امروز محیط به قدری آلوده شده که زندگی دشوار شده و افراد مسئول باید تصمیمات لازم را اتخاذ کنند، بنابراین دفع راحت‌تر از رفع است.

    آیت‌الله علوی گرگانی ضمن تقدیر فراوان از دکتر هاشمی به دلیل استقرار کاروان نورآوران سلامت در مسجد مقدس جمکران، گفت: باید از شما به دلیل دستگیری از افراد نیازمند و فقیر که پناهی ندارند و شما برای آنها اعمال جراحی رایگان انجام می‌دهید، تشکر کنم. زیرا برای خود، نظام، مقام معظم رهبری و دکتر روحانی دعاگو درست می‌کنید و جامعه را به سمت خیر می‌کشانید و خدا نیکوکاران و دلسوزان مردم را دوست دارد.

    وی در پایان ضمن تاکید بر لزوم تصویب طرح‌های سلامت‌محور افزود: در صورت ارتقای سلامت خانواده، اسباب خوشحالی مقام معظم رهبری و رئیس‌جمهور و سامان گرفتن امور کشور را فراهم کرده‌اید و ما هم برای موفقیت شما و دولت دعا می‌کنیم.پ

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو