عصر بازار

در سال گذشته نسبت به سال ٩٣ اتفاق افتاد:

رشد ٣٥درصدی تعداد تراکنش های پایانه های فروش بانک صادرات ایران

عصر اعتبار- ​مجموع تعداد تراکنش‌های بانکی دستگاه‌های پایانه فروش متصل به حسابهای بانک صادرات ایران در سال گذشته نسبت به سال ١٣٩٣بیش از ٣٥ درصد رشد را نشان می‌دهد.

رشد ٣٥درصدی تعداد تراکنش های پایانه های فروش بانک صادرات ایران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، این بانک در راستای افزایش سطح دسترسی مردم به ابزارهای نوین بانکی و کاهش هزینه‌ها، ترافیک و آلودگی هوا، توسعه این ابزارها را در اولویت قرارداده است. آمارهای عملکردی حاکی از آن است که در سال گذشته هرماه به طور متوسط حدود ٤٥ میلیون تراکنش¬ توسط پایانه های فروش متصل به حسابهای انجام شده و همچنین هموطنان در خلال اسفندماه سال ٩٤ بیش از 60 میلیون تراکنش مالی را به انجام رسانده اند که این میزان بیانگر رشد ٢٤ درصدی تعداد تراکنش ها نسبت به ماه قبل تر می باشد.

    همچنین گزارش یاد شده بیانگر رشد ١٧ درصدی  تعداد کل تراکنش‌های سیستم سپهر در سال ١٣٩٤ نسبت به سال قبل می باشد که این میزان رشد حاکی استقبال بیشتر مردم از خدمات نوین این بانک است.
    گفتنی است این بانک با افتتاح بیش از ٤٤ میلیون حساب الکترونیکی برای متقاضیان، صدور حدود ٥٦ میلیون انواع کارتهای الکترونیک و نصب و راه اندازی بیش از 400 هزار دستگاه پایانه فروش (کارتخوان) متصل به حسابهای بانک صادرات ایران به عنوان بزرگترین بانک بورسی کشور نقش بسزایی در ترویج بانکداری نوین دارد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی