عصر بازار

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خبر داد

احتمال ابلاغ قانون بودجه ۹۵ در هفته جاری به دولت

عصر اعتبار- عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت:‌ در صورتی که لایحه بودجه ۹۵ از سوی شورای نگهبان ایرادی نداشته باشد، قانون بودجه هفته جاری به دولت ابلاغ می شود.

احتمال ابلاغ قانون بودجه ۹۵ در هفته جاری به دولت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، اسماعیل جلیلی با اشاره به بودجه سال 95، کشور اظهار داشت: در صورتی که شورای نگهبان به بودجه ایرادی نگیرد، هرچند مجلس تعطیل است، اما فرایند اداری آن طی شده و هفته جاری به دولت ابلاغ خواهد شد.

    عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تاکید کرد: در صورتی که ایرادی از سوی شورای نگهبان ایرادی به بودجه وارد باشد، هفته آینده با شروع به کار مجلس، موضوع بررسی و در نهایت به دولت ابلاغ می‌شود.

    عضو کمیسیون تلفیق برنامه ششم در مورد بررسی لایحه برنامه ششم تصریح کرد: نمایندگان کمیسیون تلفیق از فردا (یکشنبه) در دو شیفت صبح و عصر نتیجه کارگروه‌های چهارگانه را با مشورت دیوان محاسبات، مرکز پژوهش‌ها، دولت و نمایندگان خواهد بود، در کمیسیون تلفیق بررسی و تصویب می‌کند.

    این نماینده مجلس افزود: هفته آینده لایحه برنامه ششم به هیات رئیسه مجلس ارائه خواهد شد، تا پس از آن در دستور رسیدگی بررسی صحن مجلس قرار گیرد.

    جلیلی با تاکید بر اینکه مجلس تلاش می‌کند، روح اقتصاد مقاومتی در برنامه ششم حاکم شود، تصریح کرد: مباحثی از جمله رشد اقتصادی 8 درصد، تورم، رکود، رشد سرمایه‌گذاری، نرخ بهره‌وری و اشتغال در این برنامه مدنظر است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی