عصر بازار

نظام بانکی نقش پررنگی دربرنامه های اقتصادی دولت دارد

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک توسعه تعاون گفت : سیستم بانکی نقش مهمی دربرآوردن انتظارات و برنامه های اقتصادی دولت در خصوص تحقق شعار امسال ، اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل دارند .

نظام بانکی نقش پررنگی دربرنامه های اقتصادی دولت دارد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، محمدعلی سهمانی مدیرعامل بانک توسعه تعاون دردوره آموزشی ضمن خدمت کارکنان ومسئولان اداری استانها بابیان این مطلب خاطرنشان کرد : شرایط امسال شرایط ویژه ای است ودولت برای خروج ازرکود،ایجاد رونق اقتصادی وتسهیل زندگی مردم برنامه های ویژه ای دارد و نقش بانکها دراین خصوص بسیارمهم و کلیدی
    می باشد .
    مدیرعامل بانک توسعه تعاون بااشاره به اینکه یکی از محورهای ایجاد اقتصادمقاومتی، افزایش تولید ملی ،رفع فقر واشتغال مولد می باشد نقش بانکهای توسعه ای خصوصا بانک توسعه تعاون به عنوان تنها بانک تخصصی بخش تعاون را بسیار مهم قلمدادکرد و افزود : بانکهای توسعه ای و بانک توسعه تعاون که مخاطبان آنها بنگاههای کوچک و متوسط می باشند سهم مهمی در ایجاد اشتغال ودرآمدزایی کشور دارند
    وی افزود : بانک توسعه تعاون  باتدوین برنامه استراتژیک ومدل کسب و کار ،  مسیرروشن و روبه جلویی  را برای کمک  به تولید و اشتغال مولد درکشور  ونیز  کمک به دستیابی سیاستهای دولت دارد .
    سهمانی با اشاره به نقش نیروی انسانی در تحقق این برنامه ها و اهداف خاطرنشان کرد : نیروی انسانی به عنوان مهمترین بخش درایجاد رشدوتوسعه سازمان  و همچنین دستیابی به اهداف به شمار می آیدکه باید با سرمایه گذاری وظرفیت سازی درست و برآوردن نیازهای مادی و معنوی کارکنان، آنان را در مسیر درست برنامه ریزی و هدایت نمود .
    مدیرعامل بانک توسعه تعاون با اشاره به ارتباط سیستمی همه اجزاء سازمان با یکدیگر خاطرنشان کرد :  رشد و ارتقاء نیروی انسانی  سبب رشد و اعتلای بانک در سیستم بانکی  خواهد  شد و به دنبال آن رشد و اعتلای سیستم بانکی سبب تحقق اهداف عالیه دولت و  پیشرفت و اعتلای کشور خواهد  شد  .

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو