عصر بازار

پرداخت بخشی از مطالبات معلمان در آستانه هفته معلم

عصر اعتبار- معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از پرداخت بخشی از حق‌التدریس معلمان طی چند روز آینده خبر داد.

پرداخت بخشی از مطالبات معلمان در آستانه هفته معلم
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، محمد بطحائی به تاخیر هفت ماهه در پرداخت مطالبات معلمان حق التدریسی آموزش و پرورش از مهرماه سال گذشته اشاره کرد و گفت: کسری بودجه گریبانگیر آموزش و پرورش بود و برای پرداخت مطالباتی چون حق‌التدریس و پرداخت پاداش پایان خدمت با مشکلاتی مواجه بودیم.

    وی افزود: در این هفته پس از پرداخت حقوق، به میزان چهار ماه از معوقات حق‌التدریسی معلمان و مربیان پیش دبستانی را می‌پردازیم.

    معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش پیش از این به چالش‌های فراروی آموزش و پرورش در سال های اخیر درخصوص پرداخت پاداش بازنشستگان نیز اشاره و اظهار کرده بود: برای اولین بار دولت در لایحه بودجه 95، اعتباری را در ردیف مستقلی جهت پرداخت پاداش بازنشستگان فرهنگی قرارداده است.

    وی افزود: باتوجه به عنایت خاصی که مجلس شورای اسلامی به بودجه 95 دارد، بعد از تصویب بودجه 95 پاداش بازنشستگان فرهنگی سال 94 پرداخت خواهد شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی