عصر بازار

نگاهی به آخرین تصمیم‌گیری سهامداران در مجامع بورسی

عصر اعتبار- طی ۱۰ روز پایانی فروردین ماه امسال ۱۴ شرکت بورسی مجامع سهامداران خود را برگزار کرده‌اند.

نگاهی به آخرین تصمیم‌گیری سهامداران در مجامع بورسی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»به نقل از فارس؛ بررسی مجامع برگزار شده در تاریخ 22 فروردین ماه تا 31 فروردین ماه امسال نشان می‌دهد 14 شرکت در این دروه زمانی میزبان سهامداران خود در مجامع بوده‌اند.

    بر اساس این گزارش، شرکت سرمایه گذاری توسعه گوهران امید در بعد از ظهر روز 22 فروردین ماه امسال در حالی مجمع عادی سالاینه خود را برگزار کرد که تصویب زیان 211 ریالی به ازای هر سهم دستاورد این مجمع برای سهامداران آن بوده است.

    شرکت آبادگران نیز در تاریخ 24 فروردین ماه در حالی مجمع عمومی فوق العاده سهامداران را بر پا کرد که افزایش سرمایه 20 درصدی از محل مطالبات و آورده نقدی را به تصویب سهامداران رسانده است.

    شرکت صنعتی بهپاک در صبح روز 25 فروردین ماه سهامداران خود را به مجمع عادی سالیانه فرا خواند و با تصویب سود 749 ریالی به ازای هر سهم در پایان دوره مالی 94 تقسیم سود نقدی 400 ریالی را به تصویب رسانده است.

    شرکت فن آوا اما در بعد از ظهر این روز مجمع عادی سالیانه خود را برگزار کرد و با تصویب سود 583 ریالی به ازای هر سهم توانست تقسیم سود نقدی 500 ریالی به ازای هر سهم را به تایید سهامداران برساند.

    شرکت انرژی آذرآب در بعد از ظهر روز 26 فروردین ماه میزبان سهامداران خود در مجمع عادی سالیانه بود که با تصویب سود 199 ریالی به ازای هر سهم به این نتیجه رسید که سود تقسیمی نداشته باشد.

    شرکت عمران و سازندگی استان قزوین در این روز مجمع عمومی فوق العاده خود را برگزار کرد که تصویب افزایش سرمایه 100 درصدی از محل سود انباشته و مطالبات و آورده نقدی در کنار تصویب افزایش 100 درصدی سرمایه در اختیار هیات مدیره از نتایج این مجمع بوده است.

    مجمع عادی سالیانه سپرده گذاری مرکزی و تسویه وجوه نیز در عصر روز 28  فروردین ماه برگزار شد که با تصویب 516 ریالی سود هر سهم سال مالی 94 به ازای هر سهم 52 ریال سود نقدی تقسیم شد.

    سرمایه گذاری ارس صبا نیز در این روز مجمع عادی سالیانه سهامداران را برپا  کرد و با تصویب سود 839 ریالی به ازای هر سهم سود نقدی 440 ریالی را میان سهامداران تقسیم کرد.

    مجمع عادی سالیانه مارگارین نیز در صبح روز 29 فروردین ماه برگزار شد که با تصویب سود 518 ریالی به ازای هر سهم مبلغ 800 ریال سود نقدی به سهامداران اختصاص داد.

    شرکت پلی اکریل ایران در صبح روز 30 فروردین ماه مجمع عادی سالیانه خود را برگزار و تحقق زیان 2138 ریالی به ازای هر سهم را به تصویب رساند.

    سرمایه گذاری فلات ایرانیان نیز با برپا کردن مجمع عادی سالیانه در بعد از ظهر این روز تحقق سود 2 ریالی در پایان عملکرد سال مالی 94 را تصویب و به ازای هر سهم مبلغ 10 ریال سود نقدی تقسیم کرد.

    سرمایه گذاری گروه بهشهر اما در بعد از ظهر روز 30 فروردین ماه با تصویب سود 284 ریالی به ازای هر سهم در پایان دوره عملکردی خود تقسیم سود نقدی 20 تومانی به ازای هر سهم را به تایید سهامداران خود رساند.

    در آخرین روز فروردین ماه امسال شرکت ارتباطات سیار با برگزاری مجمع عادی سالیانه در صبح این روز تحقق سود 6343 ریالی به ازای هر سهم در پایان این دوره عملکردی را به تصویب رساند و به ازای هر سهم 6025 ریال سود نقدی داد.

    سرمایه گذاری ملت نیز صبح همین روز با تصویب سود 2 ریالی به ازای هر سهم در مجمع عادی سالیانه؛ سهامداران خود را با جیب های خالی به خانه فرستاد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو