عصر بازار

مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی:

چهارهزارمیلیارد ریال ازمعوقه های کارگران هرمزگان پرداخت شد

عصر اعتبار- مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت:چهارهزارمیلیارد ریال ازمعوقه های کارگران پروژه های عمرانی دستگاه های دولتی با پیگیری های صورت گرفته پرداخت شد.

چهارهزارمیلیارد ریال ازمعوقه های کارگران هرمزگان پرداخت شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»به نقل از ایرنا ، محمد علی سلیمی یکشنبه درنشست خبری به مناسبت11اردیبهشت روز جهانی کارگرافزود: این اقدام با تلاش کمیسیون فرعی کارگری هرمزگان که بخش کارگران پروژه های عمرانی را بیشتر پوشش می دهد ، صورت گرفت.
    وی ادامه داد: علت تاخیر در پرداخت حقوق این افراد روند طولانی است که دستگاه های اجرایی برای دریافت اعتبارپروژه های عمرانی خود از دولت دارند.
    مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان خاطر نشان کرد : جامعه کارگری این استان با جمعیت برابر با 870 هزارنفرافزون بر 56 درصد جمعیت هرمزگان را تشکیل می دهد که شامل بیمه شده اصلی ، تبعی و مستمری بگیر است.
    سلیمی بیان کرد: افزون بر 300 هزار نفر از جمعیت یاد شده کارگر محسوب می شوند که در 26 هزار کارگاه بزرگ ، متوسط و کوچک استان مشغول فعالیت هستند.
    وی با اشاره به اینکه برای حفظ اشتغال موجود کارگران هرمزگان در سال گذشته اقدام های مختلفی انجام شد، افزود: کارگروه تثبیت و رفع موانع تولید 50 بار برگزار و توانست موجب تثبیت اشتغال یک هزار و 407 نفر شود و 621 شغل جدید ایجاد شد.
    مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان ادامه داد: همچنین اقدام های این کار گروه منجر افزایش 220 تنی تولید ماهیانه و 500 میلیارد ریال نیز افزایش در حجم سرمایه گذاری استان شود.
    سلیمی اشاره کرد : همچنین سال گذشته یک هزار و 320 میلیارد و 910 میلیون ریال برای بخش مشاغل خُرد و خانگی استان اختصاص یافت که 65 درصد آن جذب شد که با بهره چهار درصد به افراد متقاضی ارائه و زمینه اشتغال چهار هزار و 486 نفر را فراهم کرد.
    وی ابراز داشت: بیشتراین اعتبارها به صورت کم بهره و قرض الحسنه توزیع شد که زمینه اشتغال شش هزار و 500 نفر را فراهم کرد و فرد جویای کارعلاقه مند به فعالیت در این زمینه می تواند با دریافت این تسهیلات برای خود اشتغال زایی کند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی