عصر بازار

مجمع شرکت خـدمات رایـان اقتصـادنـوین برگزار شد

عصر اعتبار- مجمع شرکت خـدمات رایـان اقتصـادنـوین با حضور سهامداران این شرکت برگزار و صورت‌های مالی این شرکت به تصویب رسید.

مجمع شرکت خـدمات رایـان اقتصـادنـوین برگزار شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این مجمع که به ریاست بهرام فتحعلی رئیس هیات مدیره بانک اقتصادنوین برگزار شد، پس از قرائت گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی صورت‌های مالی این شرکت مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت با اکثریت قاطع آرا به تصویب رسید.
    در این مراسم حجت جاهد مدیرعامل شرکت ضمن تشریح عملکرد این شرکت در سال گذشته در خصوص اهداف کلان شرکت خدمات رایان اقتصادنوین گفت: افزایش توان کسب و کار و انعطاف‌پذیری، کسب نقش ویژه در عرصه ارائه خدمات نوین نرم‌افزاری به سیستم بانکی کشور، بهبود مستمر کیفیت و دقت در ارائه خدمات به منظور پاسخگویی بهتر به نیازها و انتظارات مشتریان، توسعه نوآوری، پویایی و کارایی از طریق ایجاد و توسعه سازمانی یادگیرنده و کسب به‌روزترین توانمندی‌ها مطابق با بهترین تجارب و الگوهای عملیاتی رایج در صنعت فناوری اطلاعات و بانکداری در کشور و جهان از جمله اهداف کلان شرکت هدف گذاری شده است.
    لازم به ذکر است شرکت خـدمات رایـان اقتصـادنـوین در آذرماه سال 1389 توسط بانـک اقتصـادنـوین تاسیس و مجموعه ای تخصـصی متشکل از مدیران خبره، مشاوران، کارشناسان و تکنسین‌های فنی امور فنـاوری اطلاعات و ارتباطات، طیف گسترده‌ای از خدمات طراحی، تولید و توسعه سامانه‌های نرم‌افزاری، مدیریت و راهبری و نظارت و پشتیبانی راه‌حل‌ها و سیستم‌ها را به بانک اقتصادنوین، و صنعت بانکداری ارایه می‌نماید.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی