عصر بازار

اجاره آپارتمان با بودجه ۳۰ میلیون تومانی

عصر اعتبار- اگرچه هنوز مشاوران املاک به روزهای پر کار تابستان نرسیده‌اند، اما تعداد موجرانی که ایام بهار را برای اجاره واحدهای مسکونی خود انتخاب کرده‌اند، کم نیست. از سوی دیگر مستاجران هم با انعقاد قرارداد در فصل بهار می‌توانند از امتیاز قیمت مناسب‌تر برخوردار شوند؛ چراکه به واسطه حجم تقاضای محدود اجاره، نرخ اجاره‌بها نسبت به تابستان مناسب‌تر است.

اجاره آپارتمان با بودجه ۳۰ میلیون تومانی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از دنیای اقتصاد، اگرچه هنوز مشاوران املاک به روزهای پر کار تابستان نرسیده‌اند، اما تعداد موجرانی که ایام بهار را برای اجاره واحدهای مسکونی خود انتخاب کرده‌اند، کم نیست. از سوی دیگر مستاجران هم با انعقاد قرارداد در فصل بهار می‌توانند از امتیاز قیمت مناسب‌تر برخوردار شوند؛ چراکه به واسطه حجم تقاضای محدود اجاره، نرخ اجاره‌بها نسبت به تابستان مناسب‌تر است.

    بررسی فایل‌های ارائه شده نیز نشان می‌دهد نرخ‌های پیشنهادی اجاره‌بها در تعداد قابل توجهی از موارد مذکور، از متوسط نرخ منطقه پایین‌تر بوده و عمدتا سهم ودیعه بیشتر از اجاره‌بها است. البته این مزیت در بین واحدهای مسکونی ارائه شده متناسب با بودجه پایین‌تر، بیشتر مشهود است. چنین وضعیتی طبعا برای مستاجرانی که خواستار پرداخت اجاره‌بهای کمتر هستند، مطلوب است.

    بررسی قیمت‌های پیشنهادی واحدهای مسکونی نشان می‌دهد در وضعیت فعلی می‌توان با بودجه حداکثر 30 میلیون تومانی و توان محدود پرداخت اجاره‌بهای ماهانه تا سقف 500 هزار تومان گزینه‌های مطلوبی را یافت که قیمت پیشنهادی آنها از متوسط قیمت منطقه پایین‌تر است. در خیابان وفادار واقع در منطقه تهرانپارس، قیمت پیشنهادی واحد مسکونی 65 متر مربعی 4 ساله 30 میلیون تومان ودیعه و 500 هزار تومان اجاره ماهانه است.

    موجر دیگری واحد مسکونی 80 مترمربعی با سن 2 سال واقع در محدوده جنت‌آباد شمالی، 30 میلیون تومان ودیعه و 500 هزار تومان اجاره ماهانه قیمت‌گذاری کرده است. این در حالی است که متوسط قیمت اجاره واحد مسکونی با متراژ مشابه در این منطقه بالاتر از ارقام ذکر شده و معادل 23 میلیون تومان ودیعه و یک میلیون و 400 هزار تومان اجاره‌بهای ماهانه بوده است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی