عصر بازار

آزادسازی سهام عدالت برای کمک به معیشت مردم

عصر اعتبار- رئیس هیات تحقیق و تفحص از سهام عدالت، از قرائت گزارش تفحص از سهام عدالت تا پایان ماه جاری خبر داد و گفت: آزادسازی سهام عدالت برای کمک به معیشت مردم در دستور کار است.

آزادسازی سهام عدالت برای کمک به معیشت مردم
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از خانه ملت، ابوذر ندیمی با اشاره به آخرین وضعیت آزادسازی سهام عدالت،گفت: آزادسازی این سهام می تواند به بهرمندی 40 میلیون نفر از مردم از منابع مالی شود.

    نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی، همچنین از تلاش کمیته تفحص از سهام عدالت درخصوص آزادسازی این سهام خبرداد و تصریح کرد: این امید وجود دارد که امسال برای هر خانواری میلیون ها تومان شارژ شود تا این میزان برای معیشت آن ها تاثیر داشته باشد.

    وی با بیان اینکه تمامی جوانب درخصوص رفع ایرادات وارده به طرح سهام عدالت در تفحص از این طرح دیده شده است، افزود: مراحل جمع بندی این تفحص به پایان رسیده و به زودی برای قرائت در صحن تقدیم هیات رئیسه خواهد شد.

    رئیس کمیته تحقیق و تفحص از سهام عدالت یادآور شد: تمام تلاش کمیته تفحص از سهام عدالت برای بررسی هرچه سریع تر گزارش این تفحص در صحن علنی مجلس است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی