عصر بازار

خشنودی رئیس اتحادیه و تعاونی ناشران قم از عاملیت بانک شهر در نمایشگاه کتاب

عصر اعتبار- رئیس سرپرستی منطقه‌۶ بانک شهر از استقبال رئیس اتحادیه و تعاونی ناشران قم از عاملیت بانک شهر در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب خبر داد.

خشنودی رئیس اتحادیه و تعاونی ناشران قم از عاملیت بانک شهر در نمایشگاه کتاب
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مهدی صفاری‌نیا، رئیس سرپرستی منطقه‌6 قم، با اشاره به اهمیت عاملیت بانک شهر در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که در مجموعه شهر آفتاب برگزار می‌شود، گفت: سال‌های گذشته نمایشگاه کتاب در محل دائمی نمایشگاه‌ها و یا مصلی برگزار می‌شد که به لحاظ موقعیت جغرافیایی، جایگاه استاندارد و مناسبی نداشت و دسترسی برای شهروندان دشوار بود.
    صفاری‌نیا در ادامه با بیان این‌ که استان قم به لحاظ تولید کتاب به ویژه در حوزه موضوعات دینی، در جایگاه دوم بعد از تهران قرار دارد، اظهار کرد: در این خصوص در نمایشگاه کتاب امسال نیز، 50درصد فضای نمایشگاه دراختیار ناشران قم قرار دارد.
    رئیس سرپرستی منطقه6 قم، خاطرنشان کرد: اتحادیه و تعاونی ناشران قم که از مشتریان بانک شهر هستند نیز از حضور بانک شهر به عنوان بانک عامل در این نمایشگاه بسیار استقبال کرده و برای موفقیت آن ابراز امیدواری کردند.
    وی افزود: با حمایتی که بانک شهر در احداث مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب داشت، این موقعیت برای برگزاری نمایشگاه‌ها ایجاد شد و همچنین با ورود به حوزه ارایه الکترونیک بُن‌کارت به دانشجویان و دانش‌آموزان، موفق شد تا نخستین گام را با موفقیت بردارد و در نگاه نخست در رقابت با سایر رقبای مطرح و قدیمی خوش بدرخشد.
    وی در ادامه در خصوص فعالیت پیشخوان‌های شهر نیز گفت: به طور حتم، راه‌اندازی پیشخوان‌های شهرنت از مباحث مهم در شبکه بانکی بود که نقش مهمی نیز در این دوره از نمایشگاه کتاب ایفا خواهد کرد.
    مهدی صفاری‌نیا، افزود: ارائه خدمات بانکی از سوی شهرنت‌ها به ویژه در ایام نوروز، ذهنیت خوبی را در مخاطبان ایجاد کرد و به طور حتم در نمایشگاه کتاب نیز شاهد تداوم این خدمت و رضایت بازدیدکنندگان نمایشگاه خواهیم بود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی