عصر بازار

ربیعی خبر داد

بیمه اجتماعی روستاییان در دستور کار

عصر اعتبار- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه بیمه اجتماعی روستاییان را در دستور کار داریم گفت: ورزش باعث توسعه فعالیت‌های ورزشی می‌شود که تاکید می‌کنیم کارفرمایان به دنبال ایجاد تیم‌های ورزشی باشند و از اینکه یک رشته ورزشی محوریت قرار گیرد بپرهیزند.

بیمه اجتماعی روستاییان در دستور کار
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»به نقل از تسنیم، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در مراسم نواختن زنگ ورزش، نشاط و بهره‌وری که در دومین روز از هفته کارگر در مجموعه شیر پگاه نواخته شد با تاکید بر اینکه به دنبال توسعه فرهنگ کارگری هستیم، گفت: سال گذشته قهرمان‌های خوبی در عرصه کارگری تربیت کردیم. امسال نیز به دنبال توسعه این فرهنگ در میان جامعه کارگری خواهیم بود.

    وی افزود: تامین اجتماعی نیز در تلاش است تا امسال خدمات ویژه‌ای برای کارگران در جهت گسترش فرهنگ ورزش داشته باشد.

    وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه بیمه اجتماعی روستاییان را در دستور کار داریم گفت: ورزش باعث توسعه فعالیت‌های ورزشی می‌شود که تاکید می‌کنیم کارفرمایان به دنبال ایجاد تیم‌های ورزشی باشند و از اینکه یک رشته ورزشی محوریت قرار گیرد بپرهیزند و تیمداری را در میان جامعه ورزشی گسترش دهد.

    ربیعی بیان کرد: به منظور تامین رفاه کارگران 285 مجموعه ورزشی در شهرهای کوچک راه‌اندازی شده است، تا کارگران به همراه خانواده بتوانند به صورت رایگان از این خدمات بهره‌مند شوند. همچنین فدراسیون کارگری با عضویت پیشکسوتان کارگری در تلاش است تا خدمات خوبی را برای کارگران فراهم کند.

    وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی  بیان کرد: سال گذشته در ایتالیا شاهد پیشرفت های بسیاری در قهرمانی کارگران بودیم امسال نیز امیدواریم بتوانیم با گامهای موثری در جهت بهره‌وری به همراه توسعه ورزش داشته باشیم.

    وی با اشاره به برگزاری جلسه شورای عالی اشتغال فردا با حضور رئیس جمهور افزود: بهره‌وری نقش مهمی در به نتیجه رسیدن موثر کار دارد. امیدواریم با همکاری کارفرمایان و تاکیدات وزارت کار حمایت‌های خوبی از ورزش کارگری داشته باشیم.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو