عصر بازار

به منظور جذب بیمارستان‌ها مراکز بزرگ بهداشتی و درمانی انجام شد؛

امضای تفاهم‌نامه شرکت‌های راهبرد هوشمند شهر و آوای فناوری اطلاعات سلامت

عصر اعتبار- به منظور توسعه بازار خدمات بانکی در بخش بهداشت و سلامت، تفاهم‌نامه میان شرکت‌ راهبرد هوشمند شهر، زیرمجموعه بانک شهر با شرکت آوای فناوری اطلاعات سلامت( زیر مجموعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی)، منعقد شد.

امضای تفاهم‌نامه شرکت‌های راهبرد هوشمند شهر و آوای فناوری اطلاعات سلامت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» ،مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، بر اساس سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی و راهبردها و سیاست‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با هدف جذب مراکز بیمارستانی و درمانی به بانک شهر، پیشنهاد تولید و بهره‌برداری از راهکار جامع بیمارستان هوشمند، از سوی "شرکت آوای فناوری اطلاعات سلامت" مطرح و به منظور اجرایی شدن آن،  با هماهنگی و پیگیری مدیریت امور بازاریابی این بانک، تفاهم‌نامه‌ای بین این شرکت و "شرکت راهبرد هوشمند شهر" وابسته به بانک شهر، منعقد شد.
    در این تفاهم‌نامه که به امضای سیاوش محمدی، عضو هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت گروه راهبرد هوشمند شهر، عبدالرضا گلزاری نایب رئیس هیئت‌مدیره و مشاور مدیرعامل شرکت راهبرد هوشمند شهر در حوزه فناوری اطلاعات، حسین ریاضی، مشاور فناوری اطلاعات وزیر بهداشت و رئیس هیئت‌مدیره آوای سلامت و  محمد کمیلی عضو هیئت‌مدیره و مدیرعامل آوای سلامت رسیده است، انجام مطالعات اولیه و امکان سنجی سرمایه‌گذاری و مشارکت در طراحی، معماری، پیاده‌سازی، استقرار، بهره‌برداری، پشتیبانی و توسعه راهکار جامع و یکپارچه بیمارستان هوشمند و ابر درمان(سلامت) و هم‌چنین ارائه خدمات بانکی در بیمارستان‌های مشمول طرح، مورد توافق گرفت.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی