عصر بازار

خرسندی مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی بانک صادرات ایران

عصر اعتبار- ​بررسی های به عمل آمده در رابطه با خدمات قابل ارایه بر روی سامانه اینترنت بانک صادرات ایران بیانگر استقبال گسترده فعالان اقتصادی، بازرگانان و تجار از خدمت "مدیریت تسهیلات و تعهدات مشتری" است.

خرسندی مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی بانک صادرات ایران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، این بانک در جهت پاسخگویی بیشتر به نیاز مشتریان، توسعه خدمات نوین بر پایه اینترنت و تلفن همراه را در دستور کار قرار داده است و در این راستا خدمت "مدیریت تسهیلات و تعهدات مشتری" از طریق سامانه اینترنت بانک را در ماههای پایانی سال٩٤ راه اندازی کرده که آمارهای عملکردی در این رابطه حاکی از اقبال مشترکان سامانه بانکداری اینترنتی از این خدمت است.

    بر این مبنا مشترکان سامانه یاد شده می توانند از وضعیت تسهیلاتی که از بانک متبوع دریافت نموده اند و یا وضعیت تسهیلاتی که ضمانت آن را عهده دار شده اند آگاهی یابند. مشتریان در این خدمت می توانند صورتحساب تسهیلات، گزارش تعهدات غیر مستقیم، گزارش اخطاریه های تسهیلات خود و اخطاریه های تعهدات غیر مستقیم، لیست ضمانت نامه ها و ... را مشاهده کنند.
    همچنین بانک یاد شده در جهت بهره مندی شرکت ها سامانه بانکداری ویژه اشخاص حقوقی و حقیقی مشترک(BIB)  Business Internet Banking راه اندازی نموده که طی آن شخص حقوقی می تواند ضمن معرفی فرد مورد نظر به عنوان" مدیر تراکنش" به بانک این امکان را فراهم نماید که مدیر تراکنش با استفاده از دستگاه رمز یاب مخصوص خودکلیه تراکنش های مالی حساب مورد نظر را از طریق اینترنت بانک تعریف و مدیریت نماید که این عملیات برای صاحبان امضاء قابل دریافت و رویت است. به طوری که هر تراکنش مالی ثبت شده از سوی مدیر تراکنش، پس از ایجاد برای امضاداران تعیین شده توسط وی ارسال می گردد. تعیین امضا کنندگان تراکنش توسط مدیر، مطابق با شرایط برداشت الکترونیکی مشخص شده در هنگام تقاضای عضویت در سامانه صورت می پذیرد. سامانه با کنترل تأییدهای انجام شده توسط امضاداران، به محض تحقق شرایط تعیین شده توسط مدیر، تراکنش مالی را انجام می دهد. فرآیند تأیید تراکنش ایجاد شده توسط شرکاء مشابه حساب های اشخاص حقوقی بوده و انجام تراکنش مزبور منوط به تحقق شرایط برداشت الکترونیکی تعریف شده به هنگام تقاضای عضویت در سامانه می باشد.
    شایان ذکر است تعداد تراکنش های انجام شده بر روی سامانه بانکداری اینترنتی در آخرین ماه سال گذشته بیانگر رشد ٨ درصدی نسبت به بهمن ماه ٩٤ است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو