عصر بازار

خانه‌هایی با ارزش کمتر از ۲۰۰ میلیون تومان در غرب تهران

عصر اعتبار- در میان واحدهای آگهی شده در منطقه پنج تهران، واحدهای زیادی با قیمت‌های کمتر از ۲۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسند.

خانه‌هایی با ارزش کمتر از ۲۰۰ میلیون تومان در غرب تهران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از اقتصادنیوز، در روزهایی که رکود بازار مسکن بیداد می‌کند، اما با این حال بسیاری از مشاوران املاک می‌گویند که بازار خانه‌های متراژ پایین باز هم مشتریان زیادتری را از آن خود کرده‌اند. در میان واحدهای آگهی شده در منطقه پنج تهران، واحدهای زیادی با قیمت‌های کمتر از 200 میلیون تومان به فروش می‌رسند که اکثر آنها دارای متراژی کمتر از 60 مترمربع هستند.

    در میان این واحدها برخی به دلیل اینکه دارای سند شخصی نیستند با قیمتی به مراتب پایین‌تر از سایر واحدهای مشابه خود در آن محله به فروش می‌رسند، برای مثال در محله کن‌سولقان، واحدی نوساز و 55متری با قیمت هر مترمربع دو میلیون تومان اگهی شده و این در حالی است که واحدهای مشابه آن با قیمت‌های بالاتری به فروش می‌رسند و دلیل ارزان‌ بودن این واحد، قولنامه‌ای بودن آن است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.ر

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی