عصر بازار

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستائیان خبر داد

تصویب اعتبار بازنشستگی پیش از موعد روستائیان در بودجه ۹۵

عصر اعتبار- تیرماه سال ۹۳ مجلس شورای اسلامی در راستای حمایت از روستائیان و عشایر کشور طرحی را به تصویب رساند که بر اساس آن دولت مکلف شد تمامی روستائیان و عشایری را که در سن بازنشستگی بوده و تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر هستند در صورت تقاضا و داشتن سابقه پرداخت حق بیمه به مدت ۹ سال، بازنشسته کرده و متناسب با آن حقوق بازنشستگی پرداخت کند.

تصویب اعتبار بازنشستگی پیش از موعد روستائیان در بودجه ۹۵
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳:۰۰

    پس از رفع ایرادات وارد شده به این طرح از سوی شورای نگهبان و گذشت دو سال، اکنون این طرح در شرف اجراست. مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در زمینه طرح بازنشستگی پیش از موعد صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر توضیحاتی ارائه کرد و از تصویب این طرح در هفته گذشته و در قالب بودجه 95 خبر داد.

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»به نقل از ایسنا،محمدرضا رستمی گفت: این طرح به علت ایرادات مطرح شده نظیر دیده نشدن بار مالی، باقی مانده بود تا آنکه تصمیم گرفته شد در بودجه 95 اجرایی شود. به این ترتیب بازنشستگی پیش از موعد در لایحه بودجه سال 95 پیشنهاد و هفته گذشته به تصویب رسید.

    وی افزود: اکنون منتظر اعلام نظر شورای نگهبان هستیم. البته هنوز بار مالی برخی بخش‌ها دیده نشده که نامه نگاری‌هایی با شورای نگهبان انجام داده‌ایم تا این بخش‌ها را نیز مورد توجه قرار داده و با تامین بودجه آن موافقت کند.

    مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر با بیان اینکه بازنشستگی افراد را در این صندوق، 15 سال پرداخت حق بیمه قرار داده‌ایم، گفت: با اجرای این طرح، کسانی که 10 سال حق بیمه پرداخت کرده و65 سال سن داشته باشند، می‌توانند به صورت پیش از موعد بازنشسته شوند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو