عصر بازار

دکتر دیواندری:

رونق تولیدات کشاورزی ،مدیون تلاش کارکنان بانک کشاورزی است

عصر اعتبار- دکتر علی دیواندری،رئیس پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، در همایش سراسری روسای شعب بانک کشاورزی گفت:حفظ منابع ملی و رونق تولیدات کشاورزی به عنوان بخشی از درآمد ملی مدیون تلاش کارکنان بانک کشاروزی است .

رونق تولیدات کشاورزی ،مدیون تلاش کارکنان بانک کشاورزی است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، وی در سخنرانی خود با عنوان «اداره شعب در بازارهای فرا رقابتی پسا تحریم» با بیان مطلب فوق افزود: بانک کشاورزی بانکی تخصصی است و حوزه فعالیت و خدمت رسانی آن قشر زحمتکش و اثرگذار کشاورزان هستند لذا جایگاه کارکنان این بانک ، جایگاهی ویژه و فعالیت آنان مقدس است.

    دیواندری با اشاره به نقش بانک کشاورزی در ایجاد اشتغال و کارآفرینی و تبعات گسترده و مثبت آن در جامعه و کشور گفت: فعالیت شما در جامعه ارزش آفرین و امید بخش است پس قدر خودتان و بانک کشاورزی را بدانید.

    وی افزود چه توصیفی بالاتر از اینکه بانک کشاورزی در ارتزاق و سفره کشاورزان اثرگذار است و کارکنان این بانک قهرمانان صنعت کشاورزی هستند که در طول خدمت خود به انسان های زیادی امید به زندگی بخشیده اند.

    دیواندری در بخش دیگری از سخنان خود به بیان ویژگی های شعب موفق و محبوب پرداخت  و گفت: داشتن چشم انداز و برنامه ریزی برای رسیدن به آن، اشتراک اطلاعات، ایده ها و اهداف با کارکنان، شناسایی مشتریان ارزشمند و بازارهای جدید، داشتن تعامل خوب با مشتریان و کارکنان، پرورش توانمندی ها و خدمت دلسوزانه از جمله عوامل موفقیت هستند.

    وی افزود: مشتریان بانک کشاورزی قدردان زحمات شما هستند و به خوبی کیفیت و اهمیت خدمات شما را درک می کنند.

    دیواندری رضایت مشتریان از بانک را در گرو رضایتمندی از شعبه دانست و تصریح کرد: رئیس شعبه نقش های متفاوتی دارد که از کلیدی ترین آنها  رهبری و هدایت، مربی گری، بازاریابی و انگیزش کارکنان را می توان نام برد.

    وی استفاده از توانمندی های کارکنان را نشانه هوشمندی رئیس شعبه و موجب افزایش ارزش افزوده شعبه دانست و افزود: توانایی رئیس شعبه در فروش خدمات از ویژگی های بسیار مهم شعب موفق در دنیای امروز است.

    دیواندری همچنین بر لزوم گذر از بانکداری سنتی به بانکداری نوین تأکید کرد و گفت: بررسی روزانه بازخوردها به منظور دستیابی به نقاط قوت و ضعف برای بهبود عملکرد از جمله وظایف رئیس شعبه است.

    وی پرداخت تسهیلات خرد اقساطی را نجات دهنده بانک ها در شرایط کنونی دانست و دلیل این امر را سهل الوصول بودن، ریسک پایین بدهی بانک و رضایت بالای تسهیلات گیرندگان بیان کرد.

    دیواندری در خاتمه از همکاری و تلاش ها و زحمات دکتر شهیدزاده در پیشبرد اهداف سیستم بانکی کشور قدردانی کرد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو