عصر بازار

تماشای رایگان بازی پرسپولیس با نفت تهران برای دارندگان هوادارکارت موسسه کوثر

عصر اعتبار:موسسه اعتباری کوثر با هدف رفاه حال مشتریان و افزایش سطح رضایت آنان، خدمت جدیدی با عنوان اورژانس کارت راه اندازی کرد.

تماشای رایگان بازی پرسپولیس با نفت تهران برای دارندگان هوادارکارت موسسه کوثر
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصراعتبار » به نقل از پایگاه خبری نقدینه، در متن این اطلاعیه آمده است: آن دسته از طرفداران پرسپولیس که نامشان به عنوان هوادار پرسپولیس رسما در سامانه به ثبت رسیده است، می‌توانند بازی پرسپولیس برابر نفت در چارچوب دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ برتر را که از ساعت 18 روز پنجشنبه 9 اردیبهشت ماه آغاز می‌شود از طبقه دوم ورزشگاه آزادی بدون پرداخت وجه به تماشا بنشینند.

    طرفداران پرسپولیس که هنوز به عنوان هوادار رسمی نام خود را ثبت نکرده‌اند، به دو طریق می‌توانند به عنوان هوادار پرسپولیس ثبت نام نمایند که هر دو روش بسیار آسان خواهد بود. راه اول که پیش از این نیز اعلام شده بود با ثبت نام در سامانه هواداری 3090 صورت می‌گیرد که با ارسال عدد 6 به این سامانه میسر خواهد شد.

    در این روش سامانه 3090 پس از ارسال عدد 6، کد ملی متقاضی را می‌خواهد که با ارسال این کد توسط هوادار، نام و کد ملی وی ثبت شده و این امکان برای هواداران فراهم می‌آید تا روز پنجشنبه با کارت ملی مربوط به خود که کد ملی اعلامی روی آن درج شده است به صورت رایگان برای تماشای بازی از طبقه دوم وارد ورزشگاه شوند که طبعا با توجه به استقبالی که صورت می‌گیرد، هواداران به ترتیب اولویت حضور تا زمان پر شدن ظرفیت ورزشگاه، وارد می‌شوند. لازم به توضیح است عضویت در سامانه 3090 تنها برای مشترکین اپراتور همراه اول ممکن می‌باشد.

    باشگاه پرسپولیس همچنین خدمات جدیدی را هم از طریق دارندگان کارت بانکی – هواداری پرسپولیس فراهم کرده است.

    همانگونه که پیش از این اعلام شده بود؛ طرفدارانی که تمایل دارند به طور رسمی به عضویت سامانه هواداران پرسپولیس در آیند و کارت دریافت کنند، باید به یکی از شعب موسسه اعتباری کوثر در سراسر کشور مراجعه کرده و به این ترتیب پس از افتتاح حساب، کارت بانکی و هواداری دریافت خواهند داشت.

    این کارت‌ها عضو شبکه شتاب بوده و کلیه عملیات بانکی با آن قابل انجام است. همچنین هواداران پرسپولیس بدون آنکه برای عضویت هزینه‌ای پرداخت کنند از امکاناتی نظیر بهره‌مندی از تخفیف در مراکز تحت قرارداد مثل فروشگاه‌های افق کوروش، کفش ملی، رستوران‌های پدر خوب و موارد دیگر بهره‌مند می‌شوند. این موسسه همچنین در حال حاضر بیشترین نرخ سود بانکی را به مشتریان خود ارائه می‌کند. پیش از این وعده داده شده بود که باشگاه در تلاش برای گسترش خدمات به دارندگان این کارت است که حالا یک مورد دیگر محقق شده و هوادارانی که کارت هواداری خود را دریافت کرده‌اند، می‌توانند با این کارت‌ها در مراجعه به ورزشگاه آزادی برای بازی با نفت، این دیدار را از طبقه دوم ورزشگاه به صورت رایگان تماشا کنند. برای این امر نه تنها هواداران هزینه‌ای جهت صدور کارت هواداری پرداخت نمی‌کنند، بلکه رایگان عضو کانون هواداران می‌شوند و نیازی به خرید بلیت بازی هم ندارند. ضمن اینکه از مزایای تخفیف کارت هواداری نیز برخوردار می‌گردند.

    باشگاه پرسپولیس همچنین برای تسهیل امور مربوط به هواداران و نظر به استقبال صورت گرفته برای آن دسته از متقاضیانی که موفق به حضور در شعب این موسسه اعتباری نشده‌اند، باجه‌هایی را در ورودی‌های شرقی و غربی ورزشگاه آزادی در نظر گرفته است که هواداران با مراجعه به آنها می‌توانند با به همراه داشتن کارت ملی نسبت به افتتاح حساب و دریافت کارت هواداری و ورود بدون پرداخت وجه به ورزشگاه اقدام کنند.

    باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس ضمن ابراز امیدواری نسبت به تحقق خواسته‌های هواداران مبنی بر قهرمانی پرسپولیس، ضمن قدردانی از حمایت مادی و معنوی هواداران در این مدت، اعلام می‌دارد، تلاش‌ها برای افزایش خدمات متقابل به هواداران از طریق سامانه 3090 و موسسه اعتباری کوثر را ادامه می‌دهد و در آینده نزدیک طرح‌های جدیدی اعلام خواهد کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو