عصر بازار

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خبر داد:

محکومیت یک میلیارد ریالی ۲ قاچاقچی در زنجان

عصر اعتبار- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از محکومیت یک میلیارد ریالی دو قاچاقچی در زنجان خبر داد.

محکومیت یک میلیارد ریالی ۲ قاچاقچی در زنجان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، مرتضی ممیزی اظهار کرد: پس از کشف و ضبط دو محموله قاچاق در محورهای مواصلاتی استان زنجان شامل 120 عدد گوشی تلفن همراه در برندهای مختلف از جمله سامسونگ و 275 ثوب پوشاک خارجی دو فقره پرونده در شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان تشکیل شد.

    وی با اشاره به اینکه با تشکیل پرونده‌های تخلفاتی نسبت به انجام تحقیقات لازم اقدام شد، گفت: با بررسی موضوع تخلفات، مشخص شد کالاها متعلق به رانندگان خودروهاست.

    مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه به دلیل عدم ارائه مدارک مثبت گمرکی از سوی متهمان، قاچاق بودن کالاها محرز شد، گفت: بر این اساس پس از سیر مراحل قانونی، طبق رأی صادره، عاملان قاچاق علاوه بر ضبط کالاهای مکشوفه به پرداخت جریمه نقدی به میزان یک میلیارد و 80 میلیون ریال در حق صندوق محکوم شدند.

    ممیزی خاطرنشان کرد: طبق برآورد ارزش ریالی محموله‌ها یک میلیارد ریال اعلام شده است.

    مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان ادامه داد: با ابلاغ آرای صادره، متهمان نسبت به رأی اعتراض کردند که پرونده ها در شعب تجدیدنظر ویژه رسیدگی به قاچاق سازمان مورد رسیدگی قرار گرفت.

    وی تصریح کرد: در همین راستا به دلیل عدم ارائه مدارک لازم مبنی بر عدم ارتکاب تخلف از سوی متهمان، آرای صادره عینا تأیید، قطعی و لازم‌الاجرا شد.

    مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان در ادامه از جریمه نقدی 156 میلیون ریالی قاچاقچی پوشاک خبر داد و گفت: بر اساس گزارش دایره آگاهی استان، تعداد یک‌هزار و 720 ثوب انواع پوشاک، از یک دستگاه خودرو در زنجان کشف و ضبط شد.

    ممیزی با بیان اینکه پرونده متهم در شعب اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان مورد بررسی قرار گرفت، گفت: با احراز قاچاق بودن محموله طبق رأی صادره، عامل قاچاق علاوه بر ضبط کالاهای مکشوفه به نفع دولت به پرداخت جریمه نقدی به میزان 156 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی