عصر بازار

فلسفه وجودی بانک مهر اقتصاد ارایه خدمت به اقشار پایین جامعه است

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک مهر اقتصاد در دیدار با فرمانده قرارگاه غدیر فلسفه وجودی این بانک را ارایه خدمت به اقشار پایین جامعه عنوان کرد.

فلسفه وجودی بانک مهر اقتصاد ارایه خدمت به اقشار پایین جامعه است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، سید ضیاء ایمانی مدیرعامل بانک مهر اقتصاد در این دیدار، به تشریح اقدامات مجموعه مهر در حوزه اجرا و استقرار بانکداری بدون ربا پرداخت گفت: این بانک طی سال‌های گذشته با پرداخت مابه‌التفاوت سود قطعی و علی‌الحساب به سپرده‌گذاران، بازبینی آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌ها و تطبیق آن با قوانین شرع مقدس، برگزاری دوره‌های آموزشی احکام فقهی بانکداری بدون ربا برای تمامی کارکنان و استفاده از رهنمودهای علما و صاحب‌نظران این عرصه، گام‌های بزرگی در پیاده‌سازی بانکداری بدون ربا برداشته است.

    ایمانی با اشاره به شعار سال، حمایت از تولید داخلی و ایجاد اشتغال پایدار را از اولویت‌های مجموعه مهر بیان کرد و افزود: بانک مهر اقتصاد تلاش دارد تا با ارایه تسهیلات به طرح‌های اقتصاد مقاومتی به فرامین رهبر معظم انقلاب جامه عمل بپوشاند و تا کنون نیز موفق شده تسهیلات قابل توجهی به تولیدکنندگان و صنعتگران پرداخت کند.

    مدیرعامل بانک مهر اقتصاد فلسفه وجودی تشکیل این بانک را خدمت‌رسانی به عموم مردم به ویژه اقشار کم‌درآمد عنوان کرد و ادامه داد: بانک مهر اقتصاد صد در صد منابع قرض‌الحسنه را در قالب وام قرض‌الحسنه پرداخت می‌کند و سالانه با ارایه حدود یک میلیون فقره وام و تسهیلات به اقشار مختلف جامعه، تلاش کرده تا در گره‌گشایی از مشکلات اقتصادی مردم و کشور مثمر ثمر باشد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی