عصر بازار

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان خبر داد:

افزایش ۱۰ تا ۲۰ درصدی نرخ کرایه اتوبوس در همدان

عصر اعتبار- رئیس کمیسیون حمل و نقل، ترافیک و خدمات شهری شورای شهر همدان با اشاره به رضایتمندی شهروندان از سیستم حمل و نقل عمومی گفت: امسال افزایش ۱۰ تا ۲۰ درصدی نرخ کرایه اتوبوس را خواهیم داشت.

افزایش ۱۰ تا ۲۰ درصدی نرخ کرایه اتوبوس در همدان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، کامران گردان  با بیان اینکه حتماً نرخ کرایه اتوبوس و تاکسی در سال جاری افزایش خواهد داشت، اظهار کرد: در نرخ کرایه تاکسی شهرداری باید هرچه زودتر نرخنامه جدید را برای تصویب در شورای شهر، ارسال کند.

    وی با بیان اینکه تأخیر در اعلام نرخ جدید تاکسی‌ها برای سال جاری جایز نیست، افزود: این موضوع می‎تواند موجب بدبینی مردم و تاکسیرانان شود.

    رئیس کمیسیون حمل و نقل، ترافیک و خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان با تأکید بر اینکه یکی از مشکلات شهروندان و تاکسیرداران نبود پول خرد است، خاطرنشان کرد: رفع این مشکل امسال به طور جدی در دست پیگیری است تا راهکاری برای آن اتخاذ شود.

    این مسئول از افزایش 10 تا 20 درصدی نرخ کرایه اتوبوس خبر داد و افزود: سازمان اتوبوسرانی قرار است طرحی به منظور حذف بلیت کاغذی و پول نقدی به عنوان کرایه را جمع‎بندی کرده و به کمیسیون ارسال کند.

    گردان افزود: پس از ارسال این طرح، در راستای حذف بلیت کاغذی و نهادینه کردن استفاده از کارت بلیت الکترونیکی اقداماتی صورت می‌گیرد.

    وی با اشاره به نوسازی نسبی ناوگان حمل و نقل عمومی در بخش اتوبوسرانی خاطرنشان کرد: با وضعیت مناسب ناوگان اتوبوسرانی میزان استفاده مردم از سیستم حمل و نقل عمومی بیشتر شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی