عصر بازار

از سوی معاون اول رئیس جمهور؛

اختیارات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در دو استان به وزیر کشور تفویض شد

عصر اعتبار- معاون اول رئیس جمهور بر اساس مصوبه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، اختیارات این ستاد در استان‌های آذربایجان شرقی و لرستان را به وزیر کشور تفویض کرد.

اختیارات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در دو استان به وزیر کشور تفویض شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایلنا، اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور از عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور به عنوان «جانشین رییس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی» خواسته است با همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی، ملی و استانی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی اقدام نماید.

    معاون اول رییس جمهور همچنین از کلیه دستگاه‌های اجرایی نیز خواست در این خصوص هماهنگی و اقدام لازم به عمل آورند تا با اجرای موفق این طرح بتوان زمینه را برای توسعه و اجرایی شدن در سایر استان‌های کشور فراهم ساخت.

    متن کامل این ابلاغیه بدین شرح است:

    باسمه تعالی

     دکتر رحمانی فضلی

    وزیر محترم کشور

    باسلام

    در راستای اجرایی شدن سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و عمل به تاکیدات رییس‌جمهور محترم در تحقق برنامه‌های مرتبط با این سیاست‌ها در سال 1395 که به سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» مزین شده است، ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در جلسه مورخ 16/ 1/ 1395 تصویب نمود:

    وظایف و اختیارات خود شامل اجزاء (الف) تا (ح) از بند یک مصوبه شماره 85001/ت052442 مورخ 31/ 6/ 94 را در استان‌های آذربایجان شرقی و لرستان به جناب عالی به عنوان «جانشین رییس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی» تفویض می‌نماید تا با همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی ملی و استانی در راستای تحقق این امر اقدام نمایید.

    بدیهی است کلیه دستگاه‌های اجرایی موظفند در این خصوص هماهنگی و اقدام لازم را معمول نموده، تا با اجرای موفق این طرح بتوان زمینه را برای توسعه و اجرایی شدن در سایر استان‌های کشور فراهم ساخت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی