عصر بازار

هفته آینده در مجلس بررسی خواهد شد؛

اصلاح طرح ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان

عصر اعتبار- نمایندگان خانه ملت هفته آینده گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان و نیز گزارش این کمیسیون در مورد لایحه کاهش ساعت کار زنان شاغل را در دستور کار خواهد داشت.

اصلاح طرح ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصراعتبار» به نقل از نسیم آنلاین ، مجلس شورای اسلامی روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هفته آینده جلسه علنی دارد در این جلسات گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح اصلاح ماده 14 آیین نامه معاملات شهرداری تهران بررسی خواهد شد که این طرح توسط شورای عالی استان ها ارائه شده است.

    گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد طرح جرم سیاسی و گزارش این کمیسیون در مورد طرح اصلاح ماده 241 لایحه قانونی اصلاح قسمتی از قانون تجارت و همچنین گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد طرح نظام جامع آموزش و تربیت فنی، حرفه ای و مهارتی در دستور کار نمایندگان قرار دارد.

    نمایندگان خانه ملت هفته آینده گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان، و نیز گزارش این کمیسیون در مورد لایحه کاهش ساعت کار زنان شاغل و گزارشی در مورد طرح احتساب سابقه تدریس معلمان حق التدریس استخدامی در آموزش و پرورش را در صحن مجلس بررسی خواهند کرد.

    ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون بهداشت و درمان در مورد طرح یک فوریتی منع تبلیغات و معرفی محصولات و خدمات غیرمجاز و آسیب رسان به سلامت در فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای و  گزارش کمیسیون بهداشت و درمان در مورد طرح استفساریه ماده 24 قانون بیمه از دیگر مواردی است که در دستور کار نمایندگان مجلس قرار خواهد داشت.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی