عصر بازار

رئیس بنیاد مستضعفان کشور:

وام کم بهره به طرح های محرومیت زدایی خراسان شمالی پرداخت می شود

عصر اعتبار- رییس بنیاد مستضعفان کشور گفت: با عقد تفاهمنامه با استانداری ها و اختصاص یارانه، وام کم بهره به طرح های محرومیت زدایی و اشتغال زایی پرداخت می شود.

وام کم بهره به طرح های محرومیت زدایی خراسان شمالی پرداخت می شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از مهر، محمد سعید کیا در جمع مردم روستای کال ایمانی مانه و سملقان اعلام کرد: بر اساس انعقاد تفاهمنامه ای با استانداری ها و اختصاص یارانه، وام با بهره 12 درصد به طرح های محرومیت زدایی و اشتغالزایی در مناطق محروم کشور از جمله خراسان شمالی تخصیص داده می شود.

    وی اظهار کرد: برای اولین بار تفاهم نامه ای چند جانبه با  استانداری، بانک سینا و بنیاد علوی  امضاء خواهد شد تا زمینه پرداخت تسهیلات با سود کم به متقاضیان توسط بنیاد مستضعفان و استانداری فراهم شود.

    سعیدی کیا گفت : افرادی که توانایی دارند طرح خود را به عنوان طرح محرومیت زدایی و اشتغال زایی به استانداری اعلام کنند و استانداری نیز در این تفاهمنامه موظف است  که بعد از تصویب، طرح را به بانک سینا معرفی تا کارشناسی های لازم انجام و بعد از بررسی  و تایید  در راستای حمایت از بنگاه های کوچک و پربازده، این تسهیلات پرداخت شود .

    وی در خصوص یارانه این تسهیلات به متقاضیان گفت: پنج درصد یارانه تسهیلات را بنیاد علوی و پنج درصد یارانه را استانداری تقبل خواهد کرد و لذا بهره این تسهیلات برای وام گیرنده 12 درصد خواهد بود.

    طرح محرومیت زدایی بنیاد در  کال ایمانی

    همچنین با حضور رئیس بنیاد مستضعفان کشور 500 فقره سند املاک مسکونی بنیاد علوی به اقشار کم درآمد این منطقه اهدا شد.

    در این مراسم  مهندس محمد سعیدی کیا با حضور در جمع مردم کال ایمانی اظهارکرد: تا پایان سال جاری نیز تعداد یک هزارو 500 سند دیگر نیز به مردم شهرستان رازو جرگلان و مانه وسملقان اهدا خواهدشد.

    محمد سعیدی کیا با اشاره به اینکه سال گذشته در کل کشور 22 هزار سند واگذار شده که هدف گذاری آن برای کل کشور 24 هزار خواهد بود، تصریح کرد: در سال جاری برای اولین بار اسناد کشاورزی را نیز واگذار خواهیم کرد.

    گفتنی است: شهرستان 110 هزار نفری مانه وسملقان در 45 کیلومتری غرب بجنورد واقع شده است که شهرک کالیمانی با 9 روستا از محرومترین روستاهای شهرستان مانه وسملقان در بخش مانه با جمعیتی بیش از 2 هزارو 500 نفر است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو