عصر بازار

تدوین سند جامع تحول در بانک قوامین کلید خورد

عصر اعتبار- بررسی و تدوین سند جامع تحول بانک قوامین با حضور دکتر نتاج مدیرعامل بانک قوامین، دکتر نجف پور قائم مقام بانک، معاونین و روسای ادارات مرکزی در مجموعه فرهنگی ورزشی پاس قوامین کلید خورد.

تدوین سند جامع تحول در بانک قوامین کلید خورد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این نشست دکتر نتاج مدیرعامل بانک قوامین طی سخنانی سند جامع تحول در بانک قوامین را، یک سند تاریخی در طول فعالیت این بانک دانست که با مشارکت و خردجمعی تدوین و با مفاهمه و مشارکت کلیه همکاران در تمامی رده های بانک اجرا می گردد.


    مدیرعامل بانک قوامین افزود: همه ی ما در ترسیم آینده ی بانک نقش موثری داریم بنابراین باید با برنامه ریزی و اجرای هوشمندانه در پیشبرد اهداف تعریف شده گام برداریم و با آینده پژوهی در شناخت محیط آینده ی بانک و برنامه ریزی برای توسعه کیفی آن تلاش نماییم.
    وی در ادامه ی سخنان خود با اشاره به این که وضعیت کنونی بانک نتیجه عملکرد ما در گذشته است، تصریح کرد: موفقیت اتفاقی نیست بنابراین  همه ی ما بایستی با تلاش، برنامه ریزی و تدبیر در جهت اداره ی بانک و کسب موفقیت های سازمانی گام برداریم و آینده یی مطلوب برای قوامین به تصویر بکشیم.
    وی هم چنین با تاکید بر ضرورت پیاده سازی مدیریت مشارکتی و جهادی خاطرنشان کرد: ما باید بتوانیم مدیریت جهادی را که ریشه در باورهای دینی ما دارد در بانک نهادینه و اجرا کنیم.
    دکترنتاج هم چنین در تشریح سند جامع تحول بانک تاکید کرد؛ در تنظیم این سند کیفی سازی با بهره گیری از خردجمعی مورد تاکید قرار گرفته و تحقق این امر مستلزم مشارکت همکاران در تمامی رده های بانک است.
    مدیرعامل بانک ضمن تشریح ضرورت آینده پژوهی و پیش بینی حداکثری متغیرهایی که در ترسیم آینده ی بانک، نقش دارند گفت: اگرچه نمی توان صد در صد کلیه متغیرهایی را که وقایع آینده ی بانک را رقم می زنند پیش بینی کرد ولی تلاش و همت همه ی ما بایستی در راستای پیش بینی حداکثری عواملی باشد که محیط آینده ی بانک را به تصویر می کشند.
    وی در پایان خاطرنشان کرد خلق دانش در سند مذکور، محصول بسیار خوبی برای اینده ی بانک و نیز تامین منافع ذینفعان خواهد بود.
    بر پایه همین گزارش دکتر نجف پور قائم مقام بانک نیز طی سخنانی ضمن مهم دانستن طرح جامع تحول در تاریخ فعالیت بانک قوامین از کلیه مدیران و مسئولین خواست سند مذکور را با مشارکت و نقش آفرینی موثر تنظیم نموده و توانمندی واقعی بانک را در نظام پولی کشور به تصویر بکشند.


    شایان ذکر است در نشستی که با حضور مدیرعامل، قائم مقام، معاونین و روسای ادارات مرکزی به منظور تنظیم سند طرح جامع تحول بانک و با در نظر گرفتن حداکثری منافع ذینفعان بانک در مجتمع فرهنگی ورزشی پاس قوامین برگزار شد؛ استراتژی ها، اهداف و حوزه های اجرای سند مذکور و نیز نظام مدیریتی مورد استفاده، تشریح و درکار گروه های مختلف مورد بررسی قرار گرفت.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو