عصر بازار

عضو شورای شهر تهران:

نخاله های مزاحم می تواند درآمد چند میلیاردی داشته باشد

عصر اعتبار- رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران گفت: نخاله های ساختمانی که اکنون عنوان مزاحم دارد، می‌تواند درآمد چند میلیاردی برای شهرداری به همراه بیاورد.

نخاله های مزاحم می تواند درآمد چند میلیاردی داشته باشد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، اقبال شاکری در مراسم کلنگ زنی اولین مرکز بازیافت پسماندهای ساختمانی و عمرانی آبعلی گفت: نخاله هایی که مزاحم محسوب می شوند می توانند سالانه درآمدی چند میلیارد تومانی به شهرداری بدهند.

    وی افزود: با توجه به همین درآمدهای حاصل از بازیافت نخاله های ساختمانی باید سرمایه گذاران را تشویق کنیم.

    رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران گفت: سرمایه گذاری که به پولش را در کارهای عمرانی و خدماتی سرمایه گذاری می کند قابل تقدیر است.

    شاکری ادامه داد: این نوع سرمایه گذاری نمونه کسب حلال است زیرا در مسیری که همیشه پسماند ساختمانی را مزاحم می نامیم یک شیرینی تجاری را به تهران هدیه داده است.

    عضو شورای شهر تهران با اشاره به اهمیت حضور بخش خصوصی در سرمایه گذاری کشور تصریح کرد: شهرداری بودجه محدودی دارد به همین دلیل ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی بسیار حائز اهمیت است. ما شاهدیم که در برخی کشورها زندانها را هم به بخش خصوصی سپرده اند و بخش خصوصی توانسته از زندانها هم کسب درآمد کند.

    وی تاکید کرد: بخش خصوصی با سرمایه گذاری در چنین جاهایی ریسک بالایی را پذیرفته و حتما باید سود ببرد.

    شاکری با بیان اینکه بخش خصوصی در مترو نیز باید ورود کند، گفت: شهرداری می تواند برای حمایت از بخش خصوصی، بخشی از تولیدات آنها را خریداری کند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی